خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم و جانشین نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان با خانواده روحانی شهید «تقی سلیمی پور رودسری» و شهید محمدعلی رحیمی بیدهندی دیدار کردند.
کد خبر: ۹۲۸۵۸۳۱
|
۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، «مهدی کبیری پور» معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) و حجت الاسلام «احمد، ولی زاده» جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم همزمان با ایام حزن آلود پایانی ماه صفر و به پاس قدردانی از مقام شهدا و صبر و استقامت خانواده‌های آنان، با خانواده روحانی شهید تقی سلیمی پور رودسری و شهید محمدعلی رحیمی بیدهندی دیدار کردند.

حجت الاسلام تقی سلیمی پور فرزند محمد علی در ۲۶ خرداد ۱۳۳۱ در رودسر متولد شد. وی در دوران پیروزی انقلاب از یاران امام خمینی (ره) بود که در شهر‌های مختلف شبانه روز در راه بیدارگری مردم نسبت به جنایات شاه خائن تلاش و مبارزه می‌کرد به طوری که چندین بار از سوی ساواک دستگیر شد.

با شروع جنگ تحمیلی جزو اولین گروه‌های اعزامی روحانیون و طلاب قم به جبهه بود و بار‌ها به جبهه رفت تا اینکه در آخرین مرحله عملیات رمضان در ۲۶ آبان ۱۳۶۱ به شهادت رسید و نام پرافتخارش در زمره شهدای مفقودالاثر ثبت گردید.

شهید غلامعلی علی رحیمی بیدهندی در سال ۱۳۳۸ چشم به جهان گشود وی از طریق ارتش عازم جبهه‌ها شده و در آذرماه سال ۶۰ به مقام شهادت نایل آمد.

شهید محمد علی رحیمی بیدهندی دومین شهید این خانواده متولد سال ۱۳۳۴ بود که در اسفند ماه سال ۶۶ در عملیات والفجر ۱۰ بر اثر عوارض حملات شیمیایی به شهادت رسید.

از این خانواده ایثارگر دو جانباز نیز در دوران دفاع مقدس تقدیم شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات