خبرهای داغ:
مدیر بنیاد نیکوکاری «دست های مهربان» مراغه در گفت و گو با بسیج:

۳۲۷ بسته تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند مراغه توزیع شد

مدیر بنیاد نیکوکاری «دست های مهربان» مراغه از توزیع ۳۲۷ بسته تحصیلی در بین دانش آموزان نیازمند شهرستان به ارزش ۶۱ میلیون تومان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۵۸۸۲
|
۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۰

مریم گلی پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی اظهار داشت: بسته های تحصیلی به دانش آموزان تحت پوشش در شهر مراغه و روستاهای اکیس، قره ناز سفلی، قره ناز علیا و امیر با هماهنگی فرمانداری و بخشداری توزیع شده است.

وی به دیگر اقدامات این بنیاد در یک ماه اخیر اشاره کرد و گفت: دست های مهربان شعبه مراغه علاوه بر تمرکز بر روی نیازهای دانش آموزان و تلاش در پویش «مداد نارنجی» از سایر نیازهای خانواده های تحت پوشش نیز غافل نشده و در روزهای پایانی شهریورماه اقدام به توزیع ۱۳۹ سبد کالا در بین خانواده های تحت پوشش به ارزش ۷۶ میلیون تومان کرده است.

گلی پور گفت: اهدای بخاری گازی به خانواده های تحت پوشش بنیاد از دیگر برنامه های شعبه مراغه پیش از فرا رسیدن فصل سرما خواهد بود.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط اقتصادی خانواده های نیازمند و تاثیر شیوع بیماری کرونا ویروس بر وضعیت اقتصادی جامعه، نیازمند همراهی و همکاری مردم نیکوکار شهرستان با بنیاد نیکوکاری «دست های مهربان» مراغه هستیم.

وی ادامه داد: خیرانی که قصد حمایت و کمک نقدی دارند می توانند از طریق شماره کارت ٦١٠۴۳۳۷۸۷۴۹۷۱۱۱۰ و شماره حساب ۵۴۹۴۹۶۳۶۲۸ کمک های خود را به نام بنیاد نیکوکاری دست های مهربان واریز کنند.

بنیاد نیکوکاری دست های مهربان به عنوان یک سازمان غیردولتی و مردم نهاد در سال ۱۳۸۶ شمسی تاسیس و در زمینه حمایت و توانمندسازی خانواده ها، زنان و کودکان بی سرپرست و بدسرپرست فعالیت می کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار