فرمانده سپاه خلیل آباد خبر داد؛

توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی و ۲۳ سری جهیزیه بین نیازمندان خلیل آباد

فتوحی گفت: بیش از ۹ هزار بسته معیشتی از ابتدای شروع رزمایش کمک‌های مومنانه بین نیازمندان شهرستان خلیل آباد توزیع شده است.
کد خبر: ۹۲۸۵۹۲۶
|
۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲
ابوالفضل فتوحی در گفتگو با خبرنگار بسیج از خراسان رضوی، اظهار داشت: از ابتدای رزمایش کمک مومنانه تا به امروز توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های محروم و آسیب دیدگان از کرونا در دستور کار قرار داشته است.

وی با بیان اینکه امروز بر اساس تقسیماتی که در دهه ولایت، ماه رمضان، ماه محرم و دهه آخر صفر انجام شده بود آخرین مرحله توزیع کمک‌های مومنانه است، خاطرنشان کرد: ۲۰۰ بسته معیشتی همزمان با دهه آخر صفر با ارزش ریالی ۵۰۰ میلیون ریال در دستور کار سپاه ناحیه شهرستان خلیل آباد قرار گرفته است.

فرمانده سپاه خلیل آباد مراکز نیکوکاری شهرستان هم کار توزیع بسته‌هایی را بر عهده دارند، تصریح کرد: بیش از ۹ هزار بسته معیشتی از ابتدای شروع رزمایش کمک‌های مومنانه بین نیازمندان شهرستان خلیل آباد توزیع شده است.

وی با تاکید بر اینکه توزیع ۲۳ سری کمک جهیزیه برای زوج‌های جوان و محروم شهرستان انجام شد، اذعان کرد: هر سری جهیزیه ارزشی بالغ بر ۱۰ میلیون تومان دارد که در مجموع قریب به ۲۳۰ میلیون تومان هزینه شده است.

فتوحی با اشاره به اینکه ۸ قلم کالای ایرانی در هر سری از جهیزیه‌ها وجود دارد که امیدواریم کمکی به شروع زندگی این زوج‌های جوان باشد، عنوان کرد: در مرحله اول بیش از ۳۲ سری جهیزیه بین زوج‌های جوان شهرستان توزیع شده بود.

وی همچنین در پایان تشریح کرد: امیدواریم بتوانیم با کمک خیرین، ستاد احسان و همکاران پایور سپاه بتوانیم این کمک‌های مومنانه را در سطح شهرستان ادامه بدهیم و در کنار این موارد، ۷ پروژه مرمت خانه‌های محرومین شهرستان در دستور کار قرار دارد که در حال انجام است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها