خبرهای داغ:
نشستی با موضوع چگونگی حمایت از محیط زیست با حضور ریاست اداره محیط زیست شهرستان نجف آباد آقای محمدی، فرمانده و شورای حوزه حضرت معصومه سلام الله علیها، برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۸۵۹۵۱
|
۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد،نشستی با موضوع چگونگی حمایت از محیط زیست با حضور ریاست اداره محیط زیست شهرستان نجف آباد آقای محمدی، فرمانده و شورای حوزه حضرت معصومه سلام الله علیها، برگزار شد.

 در این نشست، رئیس اداره محیط زیست نجف آباد جناب آقای محمدی راهکارهایی در خصوص حمایت از محیط زیست ونقش محیط زیست در زندگی روزمره ما صحبت نمودند.
ایشان یکی از راهکارهای حمایت را این گونه بیان نمودند: با یک ربع زودتر از خواب بیدار شدن میتوان کمک خوبی در حمایت از محیط زیست انجام داد.
جناب آقای محمدی خاطر نشان کردند که وقتی فردی یک ربع زودتر از خواب بیدار می شود یک ربع زودتر به کارهای روزمره خود رسیدگی می کند.در ادامه ایشان مادری را مثال زدند که وقتی یک ربع زودتر از خواب بیدار شود فرزند خود را به موقع بیدار و آماده می کند و به موقع سوار سرویس شده و یا استفاده از وسائل حمل و نقل عمومی و یا دوچرخه، باعث کاهش آلودگی هوا می شود.
وی افزودند که پدر و مادر ها خود الگوی فرزندان هستند وبا رفتار مثبت خود می توانند آموزش های لازم را به فرزندانش بدهد و بر اهمیت نقش بسیج در آموزش و فرهنگ سازی در این زمینه تاکید کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها