مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج زرندیه:

در ماه ربیع الاول ذخایر بركات از جانب خداوند بر زمین فرود آمده است

حجت الاسلام منصوری گفت: در این ماه ذخایر بركات خداوند بر زمین فرود آمده است و مى توان ادعا كرد از اول آفرینش زمین رحمتى مانند آن به خود ندیده است و از جمله این برکات میلاد پرخیر و برکت نبی مکرم اسلام ، به عنوان برترین ، محبوبترین ، داناترین ، فرمانبردارترین ، نزدیكترین و سرور تمامی مخلوقات خداوند می توان نامبرد.
کد خبر: ۹۲۸۶۱۹۲
|
۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵

در ماه ربیع الاول ذخایر بركات خداوند بر زمین فرود آمده است.به گزارش خبرگزاری بسیج از زرندیه ، همزمان با حلول ماه شعبان حجت الاسلام حسین منصوری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج زرندیه در گفتگویی با خبرگزاری بسیج زرندیه با تاکید بر اینکه دو ماه محرم و صفر را با یاد عظمت آقا ابا عبدالله الحسین سپری کردیم اظهار داشت : همانگونه كه از اسم آن پیداست ماه ربیع الاول بهار ماه ها مى باشد و با حلول این ماه پر خیر و برکت ، وقت آن است که سجده شکر به جای آوریم و این بهار را قدر بدانیم و بندگی کنیم.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج زرندیه با بیان اینکه آثار رحمت خداوند در ماه ربیع الاول هویداست ، خاطر نشان کرد: در این ماه ذخایر بركات خداوند بر زمین فرود آمده است و مى توان ادعا كرد از اول آفرینش زمین رحمتى مانند آن به خود ندیده است و از جمله این برکات میلاد پرخیر و برکت نبی مکرم اسلام ، به عنوان برترین ، محبوبترین ، داناترین ، فرمانبردارترین ، نزدیكترین و سرور تمامی مخلوقات خداوند می توان نامبرد.
حجت الاسلام حسین منصوری با اشاره جانفشانی امیرالمومنین در شب لیله المبیت هجرت پیامبر اسلام را به عنوان سرچشمه دگرگونىِ عمیق در جهانِ اسلام و عزّت و شوکت مسلمین دانست و افزود: سزاوار است، همه علاقه مندان مکتب اهل بیت(ع) این ماه را ارج نهند و گرامى بدارند و از فضایل و برکات این ماه حداکثر بهره را ببرند.
این کارشناس مذهبی با یادآوری شهادت غم انگیز و اندوه بار امام حسن عسکری (ع) اظهار داشت : از آنجا که آغاز امامت پر برکت حضرت بقیة اللّه (عج) و میلاد حضرت صادق(ع) و پیامبر اعظم (ص) در این ماه قرار دارد؛ این ماه ، ماه شادى و جشن و سرور است.
حسین منصوری با اشاره به مهمترین اعمال این ماه ، اعمال روز هفدهم را مهم برشمرد و خاطرنشان کرد مومنان می توانند با مراجعه به کتاب مفاتیح الجنان به اهم اعمال این ماه دست یابند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار