خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین

آرمان پلیس اعتلای میهن اسلامی است/دفاع از مواضع دین، وظیفه عمومی است

آیت اله عابدینی گفت: پلیسی که جان خود را به کف دست گرفته در مقابل اشرار قداره بند می ایستد، آرمانی بزرگتر از آرمان های فردی دارد و اعتلای وطن را در نظر گرفته است.
کد خبر: ۹۲۸۶۱۹۹
|
۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، آیت اله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در آئین افتتاح هفته ناجا که با حضور مسوولان استانی در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد بیان کرد: تقابل بین حق و باطل و امنیت و عدم امنیت، مسیری که انبیا برای ما تدوین کرده اند با مسیر مستکبرین در مقابل انبیا، به عنوان جنگ اراده ها از سوی مقام معظم رهبری بیان شد.

وی گفت: فرمایش مقام معظم رهبری برخاسته از قرآن است. وقتی خداوند می فرماید ما اعمال اراده می کنیم در جایی که فساد و بدها برای خراب کردن جامعه تلاش می کنند، اگر خوب ها هم ساکت بنشینند ما همه را نابود می کنیم و این نشان از اراده خداوند است که در هر شرایطی اعمال خواهد شد.

آیت اله عابدینی اظهار کرد: مستضعفان عالم که در مسیر خدا حرکت می کنند، زمامداران و وارثان زمین هستند چرا که خداوند می فرماید زمین را مصلحان و مستضعفان زمین به ارث می برند.

خطیب جمعه قزوین عنوان کرد: در مقابل این اراده خداوند کسانی هستند که به فرموده خداوند اراده کرده اند فساد، فحشا، منکر، بدی در جامعه رواج یابد که خداوند آنها را تهدید به شکست می کند.

وی افزود: آنچه که یک شخصیت بین المللی همچون ترامپ می گوید، موجب ایجاد احساس حقارت در همه می شود که با سخنانش فساد و تروریسم و مظلوم کشی و جنایت را رواج می دهد. در اینجا هر انسان مومنی باید مسیر خود را مشخص کند که در کدام صف قرار گیرد.

آیت اله عابدینی تصریح کرد: متاسفانه در این جنجال حق و باطل گاهی نغمه هایی شنیده می شود که آزار دهنده است. حق همه ما است که از مواضع دین و ایمان دفاع کنیم و اجازه ندهیم هر چیزی بیان شود. امام حسین(ع) با ابن سعد وقتی مذاکره کرد، برای صلح نرفت که اگر این گونه پنداشته شود خیانت به امام حسین(ع) است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: نباید جبهه خود را با جبهه استکبار یکی کنیم که اگر اینگونه شود از مواضع استکبار در مقابل مواضع مقام معظم رهبری دفاع کرده ایم. شهیدان زیادی در این سرزمین به شهادت رسیدند. پلیسی که جان خود را به کف گرفته در مقابل اشرار قداره بند می ایستد، آرمانی بزرگتر از آرمان های فردی دارد و اعتلای وطن را در نظر گرفته است.

وی افزود: ملاحظاتی می کنیم که جای ملاحظه نیست. مسوولان ما پیش از هر چیزی عاشق امام حسین و متعهد به دین هستند. وقتی به جایی می رسیم که دین در حال تحریف است نباید سکوت کنیم.
هشت سال دفاع مقدس یعنی اینکه رزمندگان و شهدا، مسیر الهی را انتخاب کردند و هشت سال در مقابل دشمن دین جهاد کردند. امروز در مورد شهدای ما قضاوت می شود و ما متاسفانه سکوت کرده ایم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اضافه کرد: خوشحالیم که در تمام نیروهای مسلح، سپاه پاسداران مقتدر، بسیج مستضعفان، نیروی انتظامی، ارتش، آموزش های دینی بسیار غنی و امید بخش و پرجاذبه اما بازهم نیاز به کار داریم.

/پ30/ب۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار