خبرهای داغ:
در مراسمی از خدمات حجت الاسلام والمسلمین رستمی، قدردانی و آقای سید عبدالله مرتضوی به سمت مدیر کل امور زندان‌های استان قم منصوب شد.
کد خبر: ۹۲۸۶۲۵۱
|
۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم،سید عبدالله مرتضوی مدیر کل زندان‌های قم شدفراهانی معاون قضایی، اجرای احکام و امور مجلس سازمان زندان‌های کشور در این مراسم ضمن تشکر از زحمات مدیرکل سابق گفت: قم در عرف مردم، قلب نظام جمهوری اسلامی ایران است و از مدیریت جدید انتظار می‌رود از این پتانسیل برای معرفی این شهر به عنوان الگو در تمام زمینه‌ها بهره ببرد.

حجت الاسلام والمسلمین مظفری با اشاره به اینکه قم در آمار قتل به نسبت تعداد زندان، پایین‌ترین آمار را دارد افزود: ما باید کاری کنیم که قم در تمام آمار‌های مثبت جایگاه نخست را داشته باشد.

رییس کل دادگستری استان هم در این مراسم گفت: در استان قم هیچ زندانی مهریه نداریم چرا که زندان جای مجرمین و افرادی است که امنیت جامعه را به خطر می‌اندازند نه جای افرادی که بدهکار مالی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین مظفری تاکید کرد: بازداشت بدهکاران مالی که آزادی آن‌ها هیچ صدمه‌ای به امنیت جامعه وارد نمی‌کند به مصلحت نیست.

وی مبارزه با قاچاق مواد مخدر را مهمترین مساله دادگستری دانست و افزود: برخورد جدی با قاچاقچیان در دستور کار قوه قضاییه قرار گرفته است.

رییس کل دادگستری استان گفت: طبق دستورالعمل جدید، زندانیان مواد مخدر باید جداسازی و در قسمت جدا نگهداری شوند که نشان از اهمیت مبارزه با قاچاق مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات