خطای راهبردی نگاه یک طرفه به صلح امام حسن مجتبی(ع)

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گفت: مقایسه شرایط زمانه امام حسن مجتبی(ع) با شرایط امروز خطایی راهبردی است.
کد خبر: ۹۲۸۶۵۰۸
|
۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگان: مسئول نمایندگی، ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج محمد رسول الله (ص) شهرستان کنگان گفت: شرایط زمانه امروز داخل و نظام بین المللی در حال گذر از پیچ تاریخی است و مسیر این پیچ تاریخ به نفع جبهه حق و مقاومت در حال تغییر است. درحالی که با توجه به اجرای سیاست‌های نفاق گونه استفاده از قدرت امپراطوری تبلیغ رسانه‌ای و صرف هزینه‌های گزاف معاویه، شیب پیچ تاریخی زمانه زمان امام حسن (ع) به سمت جبهه باطل سوق داشت به طوری که چهره‌های نزدیک و خواص امام مجتبی (ع) تحت تاثیر اغوا‌های شیطانی جبهه باطل قرار گرفتند و خیانت خواص جبهه حق در صلح تحمیلی امام (ع) تاثیر به سزایی داشت.
امروز به لحاظ قدرت نظامی و تسلیحاتی، جمعیت بسیجی انقلابی و جان برکف در زمره معدود قدرت‌های دنیا هستیم و هیچ ابرقدرتی توان رویارویی با جمهوری اسلامی ایران را ندارد از این منظر مقایسه شرایط امروز جامعه کنونی با زمان امام حسن (ع) خطای راهبردی بوده و ما را دچار خطای محاسباتی می‌کند در نتیجه این تدبیر باعث امتیاز بیشتر به دشمن می‌شود.
پایان خبر:/
ارسال نظرات
آخرین اخبار