خبرهای داغ:
نشست ستاد بزرگداشت بوم الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی که در محل ستاد فرماندهی سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) استان قم برگزار شد
کد خبر: ۹۲۸۶۵۱۱
|
۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
نشست ستاد بزرگداشت بوم الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در قم برگزار شد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، نصرت الله لطفی قائم مقام رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پیش از ظهر امروز در نشست ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی که با حضور مدیران و فرماندهان دستگاه های اجرایی،نظامی و انتظامی استان در محل ستاد فرماندهی سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) استان قم برگزار شد، با اشاره به اهمیت بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان گفت: امسال ۱۳ آبان مصادف با هفدهم ربیع وهفته وحدت بوده و این موضوع اهمیت آن را دو چندان کرده است.

وی با بیان اینکه امروز بیشتر از هر زمانی نیازمند وحدت و همدلی میان مسلمانان هستیم، اظهار داشت: اتحاد و همبستگی همه ادیان برای خلع سلاح دشمن و خنثی سازی توطئه‌های دشمن در کشور‌های اسلامی امری لازم و ضروری است.

لطفی در ادامه ضمن اشاره به هفته وحدت و با تأکید بر اینکه هفته وحدت محدود به مختصات جغرافیایی و مناطقی که شیعه و سنی در آن کنار هم زندگی می‌کنند، نیست، بلکه همه ایران باید منادی وحدت باشد، عنوان کرد: امروز به حکم قانون فراگیرترین نهاد در راستای ترویج فرهنگ وحدت و همبستگی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

قائم مقام رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه ۱۳ آبان امسال متقارن با هفته وحدت نیز خواهد بود، بیان کرد: ما به طور همزمان با برنامه‌های متنوع می‌خواهیم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و هفته وحدت را گرامی بداریم.

وی ادامه داد: امروز در وضعیت قرمز کرونایی قرار داریم، امیدواریم این بیماری سیر نزولی داشته باشد و ما با رعایت پروتکل‌های بهداشتی حماسه‌ای دیگر همانند مراسم‌های عزاداری ماه محرم داشته باشیم.

لطفی با اشاره به اینکه می‌توان با رعایت کامل مسائل بهداشتی مراسم‌های گرامیداشت ایام الله را برگزار کرد، گفت: به استقبال هفته وحدت می‌رویم و این مقدمه‌ای برای گرامیداشت ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی خواهد شد.

قائم مقام رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: با توجه به تعطیلی مدارس و پایگاه‌های بسیج دانش آموزی، از ظرفیت بسیج اقشار بیشتر استفاده خواهیم کرد،  و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نباید در روز دانش آموز خلاصه شود و ما با توجه به ملی بودن این روز پای همه اقشار را باید به عرصه باز کنیم.

وی همچنین ادامه داد: شب هفدهم ربیع مراسم نورافشانی در سراسر کشور را به صورت همزمان خواهیم داشت و برنامه‌هایی اجرا خواهیم کرد که تجلی عینی مبارزه با توهین به ساحت قدسی پیامبر اکرم (ص) باشد.

لطفی با اشاره به اینکه امروز مراسم‌های ملی و مذهبی بسیار مظلوم واقع شده اند، عنوان کرد: برای سایر مراسم‌ها و تجمعات کرونا وجود ندارد، اما نوبت به مراسم‌های ملی و مذهبی که می‌رسد شرایط کرونایی می‌شود! در حالی که ما پروتکل‌ها را رعایت می‌کنیم.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها