فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: تأمین امنیت، برقراری نظم، اجرای قانون و عدالت، رسالت خطیر نیروی انتظامی است.
کد خبر: ۹۲۸۶۶۴۷
|
۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۰

امنیت ‌استان اردبیل ‌پایدار و با ثبات است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل امروز همزمان با هفته ناجا آیین صبحگاه عمومی نیروی انتظامی استان اردبیل  با حضور فرماندهان نیروی انتظامی برگزار شد.

مسئولان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و از یگان‌های مستقر در میدان صبحگاه ستاد فرماندهی  بازدید به عمل آوردند.

همچنین پرچم پرافتخار کشورمان با حضور پرسنل نیروی انتظامی بر فراز جایگاه میدان صبحگاه برافراشته شد.

امنیت اجتماعی و آرامش مردم آرمان مقدس پلیس و هدف متعالی پلیس است

 فرمانده انتظامی استان اردبیل در این مراسم با بیان اینکه  تأمین امنیت، برقراری نظم، اجرای قانون و عدالت، رسالت خطیر نیروی انتظامی است، اظهار داشت: امنیت اجتماعی و آرامش مردم آرمان مقدس پلیس و هدف متعالی پلیس است.

حسینی امنیت حاکم بر استان اردبیل را پایدار و با ثبات توصیف کرد و افزود: اعتماد عمومی به پلیس و برخورداری از پشتوانه مردمی سرمایه ارزشمند اجتماعی ناجا است که پلیس اردبیل با برخورداری از اعتماد عمومی و جلب مشارکت اجتماعی توانسته گام‌های مهم و مثبتی در ارتقاء امنیت اجتماعی و افزایش احساس آرامش عمومی بردارد.

وی از حضور مسئولانه و متعهدانه پلیس در عرصه پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا خبر داد و گفت: پلیس با حداکثر توان و با بکارگیری امکانات و در کسوت مدافعان امنیت، همدل و همگام با مدافعان سلامت در حوزه پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا نقش آفرینی می‌کند.

پاسداری از جامعه در مقابل اشرار و معاندان از صفات بارز نیروی انتظامی است

امام جمعه شهرستان خلخال نیز در مراسم صبحگاهی نیروی انتظامی این شهرستان با بیان اینکه صلابت ایران اسلامی به حضور متقدرانه نیروی انتظامی در عرصه در خدمت‌رسانی به مردم است، گفت: از صفات بارز نیروهای نظامی حرکت در مسیر ولایت، پاسداری از جامعه در مقابل اشرار و معاندان، برقراری امنیت و نظم در جامعه است.

اسدی با اشاره به شعار هفته ناجا با عنوان «نیروی انتظامی، یار مهربان و مقتدر» و «نیروی انتظامی، ارمغان امنیت و آرامش» بیان داشت: در جای جای این وطن از نزدیک‌ترین مراکز شهری تا دورترین نقاط مرزی و پاسگاه‌ها و در سخت‌ترین شرایط، حضور نیروهای انتظامی در پاسداری از تمامیت ارضی به عینه دیده می‌شود که شایسته سپاس و قدردانی است.

نیروی انتظامی از جمله ارکان برقراری ثبات و آرامش در کشور است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل  نیز با گرامیداشت هفته ناجا و قدردانی از تلاش‌های مقدس، شایسته و عامه‌پسند پلیس در سنگر تامین نظم و امنیت جامعه افزود: نیروی انتظامی از جمله ارکان برقراری ثبات و آرامش در کشور است.

عاملی افزود: بی‌تردید، نعمت بزرگ امنیت، زیرساخت و بستر توسعه پایدار است چراکه تنها در سایه برقراری آن، فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی و... در جامعه به نحو مطلوب، محقق می‌شوند و زندگی مردم جریان می‌یابد.

وی با بیان اینکه عدم حضور لحظه‌ای پلیس بستر را برای بروز و وقوع ناامنی‌ها و جرایم فراهم می‌کند، گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از جمله ارکان برقراری ثبات و آرامش در کشور است که با اقتدار و صلابتی مثال زدنی، همواره در کنار مردم بوده و همراه و همدل با سایر عناصر دخیل، در مسیر تامین امنیت ملت بزرگ ایران اسلامی، به طور شبانه‌روزی تلاش می‌کند.

در پایان نیز فرمانده نیروی انتظامی استان به گوشه‌ای از توفیقات پلیس استان اردبیل در حوزه‌های مختلف ماموریتی اشاره کرد و افزود: کشف 37 فقره پرونده احتکار کالا‌های اساسی به ارزش بیش از 95 میلیارد ریال، انهدام 17 باند تهیه و توزیع مواد مخدر، افزایش 9 درصدی کشفیات مواد مخدر، کاهش 47 درصدی آمار وقوع تصادفات درون و برون شهری، کشف بیش از 124 هزار عدد ماسک، 6 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده و 578 هزار عدد دستکش احتکار شده و دستگیری 64 نفر در این رابطه، کاهش 27 درصدری آمار وقوع جرایم سایبری، کاهش 21 درصدی سرقت منزل و 9 درصدی مغازه، افزایش 56 درصدی کشفیات کالا‌های قاچاق، افزایش 2 درصدی کشفیات سلاح، افزایش 14 درصدی تقدیر از پلیس بخشی از توفیقات پلیس اردبیل در مسیر آرامش بخشی اجتماعی است.

ارسال نظرات