رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود گفت:با توجه به شیوع ویروس کرونا، اجرای برنامه‌های فرهنگی وهنری درفضای مجازی توسعه یابد.
کد خبر: ۹۲۸۶۷۶۶
|
۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴
اجرای برنامه‌های فرهنگی وهنری درفضای مجازی توسعه یابدبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، رضا مهدیان، در نشست با مدیر مسئول موسسه فرهنگی و هنری مهرگستران فرآوا گفت: موسسات فرهنگی و هنری می‌توانند پیوند بیشتری بین دستگاه‌های اجرایی و مردم ایجاد کنند.
وی در ادامه تصریح کرد: سیاست دولت برمبنای واگذاری اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری به مراکز تحت نظارت دولت موجب پویایی و نشاط در جامعه شده است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود افزود: موسسات فرهنگی و هنری وابسته به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص آموزش به هنرجویان از اساتید برجسته استفاده کنند تا شاهد رشد و تقویت استعداد هنرآموختگان جوان باشیم.
مهدیان با اشاره به تاثیرگذاری برنامه‌های فرهنگی و هنری در زندگی روزمره مردم خاطر نشان کرد: با اجرای متنوع برنامه‌ها در فضای مجازی به مردم خط ومشی فرهنگی داده شود.
در پایان مدیر مسئول موسسه فرهنگی و هنری مهرگستران فرآوا گزارشی در خصوص اجرای برنامه‌های این موسسه در فضای مجازی ارائه کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها