خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده ناجا در مراسم افتتاح ستاد فرماندهی شهرستان آبیک عنوان کرد:

۱۴۰ پروژه عمرانی ناجا در کشور افتتاح می شود

سردار نوری نژاد گفت: در مجموع ۱۴۰ پروژه عمرانی در کل کشور به بهره برداری می رسد که شامل کلانتری، پاسگاه مرزی، پاسگاه راهنمایی و رانندگی، مراکز اموزشی، خانه سازمانی و مراکز آگاهی می باشد.
کد خبر: ۹۲۸۶۸۰۰
|
۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱

سردار محمدعلی نوری نژاد، در مراسم افتتاح ستاد جدید شهرستان آبیک قزوین، با تبریک هفته نیروی انتطامی بیان کرد: هفته نیروی انتظامی فرصتی برای نیروی انتظامی است تا خدمات و انجام مأموریت های خود را به جامعه بشناساند.

وی گفت: نیرویی که در انجام مأموریت همکاری مردم و اقشار جامعه از همراه آن هستند ضرورت دارد تا وظایف خود را خوب بشناساند و انتظارات خود را در همکاری مردم، اقشار و صنوف مختلف جامعه خوب تبیین نماید.

سردار نوری نژاد عنوان کرد: نیروی انتظامی علاوه بر این که یک سازمان و نهادی است که وظایفی در قبال نیروهای انتظامی دارد یک نهاد خدمتگزار نیز می باشد و این از فرمایشات مقام معظم رهبری است که نیروی انتظامی یک مجموعه خدمتگزار است و در این خدمتگزاری همکاری دو جانبه بین پلیس و جامعه ضرورت دارد.

معاون هماهنگ کننده ناجا اظهار کرد: هفته نیروی انتظامی بر همین مبناست که مردم نیز به تکلیف امنیتی انتظامی خود واقف شوند و هم اینکه چگونگی خدمات گیری از نیروی انتظامی برای آنها فراهم شود.

وی افزود: امسال هفته نیروی انتظامی امسال به دلیل وضعیت مأموریت های پیش آمده و به ویژه نامشخص بودن برگزاری اربعین حسینی تغییر کرد. در اجرای ماموریت های خدمتگزار جدا از ماموریت های امنیتی و انتظامی، بخش خدمتگزاری یک بخش اصلی و اساسی است که با بکارگیری فناوری و استفاده کامل از این ظرفیت حاصل می شود.

سردار نوری نژاد تصریح کرد: یکی از برنامه های هفته نیروی انتظامی در سالجاری، بهره برداری از هوشمندسازی و امکانات و تجهیزات فناوری بود که وجود هفت نوع خدمت به شیوه الکترونیک بدون حضور فرد انجام می پذیرد.

معاون هماهنگ کننده ناجا تصریح کرد:
در مجموع تلاش می شود خدمت به مردم به سرعت و دقت و حساسیت لازم و درست صورت می گیرد و برای این امر قطعا تجهیزات مناسب لازم است. رفتار همکاران ما در مجموعه نیروی انتظامی یک عامل تعیین کننده در این خصوص می باشد.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از موضوعات ساختمان و محل استقراری است که امروز در شهرستان آبیک مکان فرماندهی انتظامی احداث و مورد بهره برداری قرار می گیرد. اگر ساختمانی شایسته و مناسب ارایه خدمت می شود در حقیقت خدمتگزاری پلیس به مردم منطقه است.

این مسوول ارشد انتظامی کشور افزود: این هفته در ارتباط با فعالیت ها و پروژه های عمرانی در مجموع ۱۴۰ پروژه عمرانی در کل کشور به بهره برداری می رسد که شامل کلانتری، پاسگاه مرزی، پاسگاه راهنمایی و رانندگی، مراکز اموزشی، خانه سازمانی، مراکزآگاهی می باشد.

سردار نوری نژاد گفت: طی هفته جاری قریب به ۲ هزار واحد مسکونی ویژه کارکنان خدوم نیروی انتظامی واگذار می شود و همه این امور به انجام بهتر ماموریت و خدمات از سوی همکاران ما منجر می شود.

گفتنی است امروز با حضور معاون هماهنگ کننده ناجا، پروژه های پلیس استان شامل مرکز پلیس راهور و مرکز وظیفه عمومی شهرستان البرز، کلنگ زنی کلانتری ۱۴ مینودر و پلیس امنیت اجتماعی در شهر قزوین، دیدار با خانواده شهید کاکاوند انجام خواهد شد.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها