خبرهای داغ:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان عنوان کرد

فرهنگ پیش مقدمه تغییر در تمام حوزه‌ها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه فرهنگ پیش مقدمه تغییر در تمام حوزه‌ها است، گفت: هر اندازه در زمینه فرهنگ هزینه شود، سرمایه‌گذاری است.
کد خبر: ۹۲۸۶۸۹۲
|
۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴

فرهنگ پیش مقدمه تغییر در تمام حوزه‌هابه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، احمدرضا احسانی در دیدار با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان اظهار داشت: شرکت توزیع نیروی برق از واحدهای اساسی و دستگاه‌های زیربنایی است و همه مجموعه‌ها با آن ارتباط دارند و کوچک‌ترین مشکل و وقفه‌ای در عملکرد این دستگاه‌ها تمام بخش‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

وی با اشاره حوزه تخصصی عملکرد شرکت توزیع نیروی برق استان همدان افزود: این شرکت علاوه بر ارائه خدمات و فراهم کردن مقدمات فعالیت دیگر دستگاه‌ها از افتخارات کشور است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه در تابستان امسال هیچ قطعی برقی در استان نداشتیم که جای تقدیر از مجموعه شرکت توزیع نیروی برق استان را دارد، گفت: این شرکت در مسائل فرهنگی نیز پیش‌رو است.

وی با اشاره به اینکه کار در حوزه فرهنگ و هنر چندبخشی است، عنوان کرد: کار در این حوزه و ذیل اندیشه و افکار به تمام دستگاه‌ها مربوط می‌شود.

احسانی ادامه داد: اگر توسعه‌ای در حوزه اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و... بخواهد شکل بگیرد باید نگرش‌ها دچار تغییر و تحول شود و تا زمانی که نوع نگاه تغییر نیابد نوع رفتار تغییر نمی‌کند.

وی با اشاره به اهمیت مدیرت مصرف و صرفه‌جویی انرژی تصریح کرد: باید روی افکار کار کرد تا این مهم فرهنگ‌سازی شود چراکه در این صورت می‌تواند اثربخش باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه فرهنگ پیش مقدمه تغییر در تمام حوزه‌ها است، گفت: زمانی که یک دستگاه تخصصی در حوزه فرهنگی و اطلاع‌رسانی به صورت داوطلبانه ورود می‌کند، نشان دهنده عزم آن برای تولید محتوا و نتیجه‌گیری است که شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در این زمینه به خوبی ورود کرده است.

وی با اشاره به اینکه حوزه فرهنگ دیربازده است، ابراز داشت: هر اندازه در زمینه فرهنگ هزینه شود، سرمایه‌گذاری است.

احسانی ادامه داد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آمادگی هر گونه همکاری با شرکت توزیع نیروی برق استان همدان را دارد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات