به مناسبت هفته نیروی انتظامی
امام جمعه شهرستان سرخه گفت: مقوله حجاب درشهرستان پررنگ است اما متاسفانه امنیت اخلاقی در سرخه به اندازه ای مخدوش شده و باید در بازسازی و بازتوانی امنیت اخلاقی در سرخه نقایص پیش آمده را جبران کنیم.
کد خبر: ۹۲۸۶۹۸۲
|
۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۹

بمناسبت هفته نیروی انتظامی، فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان و روسای تخصصی پلیس شهرستان با حجت الاسلام و المسلمین مصطفی فاطمی بصیر امام جمعه سرخه دیدار کردند.

 

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ سرهنگ مهرابی با ارائه گزارشی از عملکرد نیروی انتظامی شهرستان اظهار داشت: در راستای ارتقا توان عملیاتی، همکاران ما در کمترین زمان ممکن در صحنه های ۱۱۰ حضور پیدا کرده وسعی داریم بسترهای لازم جهت آسودگی مردم شهرستان سرخه فراهم شود.

وی تصریح کرد: امنیت واحساس امنیت به عنوان حیاتی ترین نیاز انسان در زندگی اجتماعی یک واقعیت عینی وذهنی در واقعیت های بشری است ودرکنار نیازهای اولیه بسته بندی می شود.

فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان سرخه افزود: آسیب های اجتماعی نظیر بزهکاری، انحرافات اجتماعی نوظهور ناشی از عصر ارتباطات و فناوری ها در کنار پیچیدگی های دیگر مثل تحولات ساختاری، رشد سریع جمعیت، مهاجرت، حاشیه نشینی، فاصله طبقاتی، مشکلات ناشی از تورم، رکود، بیکاری و... مسئولیت ها وچالش های فراوان پیش رو پلیس از یک طرف و وظیفه برقراری امنیت اجتماعی از سوی دیگر کار را سخت تر کرده که ضرورت مشارکت وهمراهی مردم ودستگاه های اجرایی با ناجا را می طلبد

مهرابی با بیان اینکه نیروی عظیم انتظامی ضمن حفاظت از مرزها، حضور پرقدرت در تمام نقاط کشور، انتظام بخشی درسطح جامعه و برخورد با مجرمان را دارد گفت: نیروی انتظامی  یک نهاد خدمت رسانی و خدمتی محسوب می شود و کمترین سازمان یا نهادی است که اینگونه بی بدیل به مردم خدمت رسانی می کند.

وی در خاتمه گفت: نهایت هوشمند سازی وچابک سازی  از راهبردهای اصلی پلیس است که در برنامه ریزی های آتی مدنظر ودرحال پیگیری است.

در ادامه دیدار حجت الاسلام و المسلمین مصطفی فاطمی بصیر امام جمعه سرخه ضمن تبریک هفته ناجا اظهار کرد: مجاهدت های پیدا و پنهان شما برکسی پوشیده نیست. امنیت یک موهبت الهی وخدادادی است که حق عامه مردم می باشد وبحمدالله عملکرد شما در نیروی انتظامی قابل تحسین است و یکی از شاخصه های مدیر موفق تصویر سازی قدرت است که پلیس از این شاخص خوب استفاده کرده است.

وی با تاکید بر اینکه کار امروز پلیس در جامعه بسیار دشوار است گفت: امور حسبیه بر دوش شماست که نشان دهنده ارزشمندی کار پلیس می باشد و گامی که نیروی انتظامی در تسریع وتصحیح امور مردم برداشته نوعی رفاه در جهت تامین امنیت مردم است که راحت تر با پلیس ارتباط برقرار کنند.

امام جمعه شهرستان سرخه با بیان اینکه دغدغه مردم امنیت اخلاقی است گفت: شهرستان سرخه یک شهرستان مذهبی است و مقوله حجاب درشهرستان پررنگ است اما متاسفانه امنیت اخلاقی در سرخه به اندازه ای مخدوش شده و باید در بازسازی و بازتوانی امنیت اخلاقی در سرخه نقایص پیش آمده را جبران کنیم.

فاطمی بصیر با تاکید براینکه فضای مجازی باید کنترل شود عنوان کرد: نقش پلیس در ارزیابی وکنترل فضای مجازی برکسی پوشیده نیست و اینکه پلیس با افتخار وتواضع خودش را در معرض نگاه و نقد مردم قرار می دهد یک نقطه عطف در تاریخ پلیس است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها