گروه علمی نقد فلسفه اجتماعی غرب برگزار می کند:

همایش ملی بحران کرونا و چالش‌های فلسفه سیاسی - اجتماعی غرب

همایش ملی بحران کرونا و چالش‌های فلسفه سیاسی - اجتماعی غرب با همت گروه علمی نقد فلسفه اجتماعی غرب کانون بسیج اساتید پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۲۸۷۱۳۱
|
۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، گروه علمی نقد فلسفه اجتماعی غرب کانون بسیج اساتید پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی همایش ملی بحران کرونا و چالش‌های فلسفه سیاسی - اجتماعی غرب را دی ماه 99  برگزار می‌کند.
بحران کرونا و نقد فلسفه سیاسی اجتماعی غرب؛ چالش های فکری سنت و مدرنیته در عبور از بحران و کرونا؛ بحران تمدن غربی در مواجهه با کرونا؛ مناسبات اجتماعی هویت ملی کشورها در مواجهه با کرونا، کرونا و تفاوت کشورها در حکمرانی سیاسی؛ کارآمدی دولت ها و نهادهای سیاسی در مواجهه با بحران و کرونا؛ سبک زندگی غربی و بحران کرونا؛ سیاسی و اجتماعی و سازمان‌های بین‌المللی و منطقه‌ای اسلامی در بحران کرونا از مهمترین محورهای این همایش ملی است که نشست‌ها و پنل‍های تخصصی آن از نیمه مهر‌ماه تا پایان آبان‌ماه برگزار می‌شود.
گفتنی است مقالات برتر در فصلنامه‌های علمی پژوهشی جستارهای سیاسی معاصر، علمی پژوهشی قدرت نرم و علمی ترویجی سیاست کاربردی چاپ خواهد شد.

15 آبان 99 مهلت ارسال چکیده مقالات است و اساتید تا 20 آذرماه فرصت دارند اصل مقاله را به دبیرخانه کانون بسیج اساتید پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی به نشانی bap@ihcs.ac.ir  ارائه دهند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تماس دبیرخانه همایش ۰۲۱۸۸۶۱۰۳۹۳ تماس حاصل فرمایید و یا به وبگاه همایش به نشانی www.ihcs.ac.ir  مراجعه کنند.

همایش ملی بحران کرونا و چالش‌های فلسفه سیاسی - اجتماعی غرب

انتهای پیام/

منبع: روابط عمومی نهضت استادی بسیج تهران بزرگ

 

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار