فرمانده سپاه قدس گیلان در منطقه سیل‌زده گمیشان:

ملت ایران تهدیدها را به فرصت تبدیل می‌کند/ بهره برداری از 87 مسکونی برای سیل‌زدگان استان گلستان

فرمانده سپاه قدس گیلان ضمن بهره برداری از 87 مسکونی برای سیل‌زدگان استان گلستان در منطقه گمیشان گفت: ۴۱ سال است که این انقلاب تحت شدیدترین فشار‌ها است، اما ملت ایران همه این تهدیدات را به فرصت تبدیل می‌کنیم.
کد خبر: ۹۲۸۷۲۲۳
|
۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت،  سردار محمد عبدالله‌پور ظهر امروز در آیین افتتاح ۸۷ واحد مسکونی در منطقه سیل زده گمیشان گلستان که توسط استان قدس گیلان ساخته شد، اظهار اشت: با بیان اینکه هرکاری که صورت می‌گیرد از مردم و برای مردم است.

فرمانده سپاه قدس گیلان عنوان داشت: بخش زیادی از واحد‌های مسکونی ساخته شده با کمک‌های خیرین مردمی و نیرو‌های جهادی انجام شده است.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه هر چه به این مردم خدمت کنیم کم است، گفت: این انقلاب شکست ناپذیر است و همه ایمان داشته باشید با وجود همه فشار ها، تحریم‌ها و مشکلات این انقلاب الهی راه خود را ادامه می‌دهد.

وی ابراز داشت: ۴۱ سال است که این انقلاب تحت شدیدترین فشار‌ها است، اما ملت ایران همه این تهدیدات را به فرصت تبدیل می‌کنیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به سیل شهریور ماه در شهرستان تالش، گفت: در این سیل منازل ۲۵۳ خانواده از بین رفت و سپاه در آن جا ورود کرده و تهعد داده است.

سردار عبدالله پور ادامه داد: من از منطقه‌ای می‌آیم که سیل زده هستند، اما همان مردم به تعهدی که اینجا دادند عمل می‌کنند؛ پس یقین بدانید خداوند با این مردم است و بعد از هر سختی حتما گشایش‌های فراوانی خواهیم داشت.

به گزارش بسیج، علاوه بر تکمیل تمام و کمال زیرساخت‌های ۸۷ واحد مسکونی در گمیشان، لوازم اولیه و ضروری زندگی شامل یخچال، گاز، تلویزیون، موکت، پتو و… برای این واحد‌ها تهیه شده است.
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار