مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی گفت: اهمیت کارهای بسیجی در شرایط فعلی بسیار مهم است، روحیه بسیجی باید در کارهای اداری ما جاری و ساری باشد و برای اجرای ماموریت های بسیج همه باید اهتمام کنند.
کد خبر: ۹۲۸۷۲۲۸
|
۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی هلال احمر استان، حمید حسین پور با اشاره به اجرای طرح های ابتکاری افزود: در راستای تقویت بسیج اجرای طرح ابتکاری( امدادگران بسیجی)  در دستور کار قرار خواهد گرفت و بهمین منظور لازم است پایگاه مقاومت بسیج هلال احمر نسبت به تشکیل  کمیته های مربوطه و جذب امدادگران در هفته بسیج و برگزاری مراسم اعطای درجه به امدادگران بسیجی و بسیجیان امدادگر اقدام کند.

وی خاطر نشان کرد: امدادگران نیروهای پر انرژی هستند که می توانند منشا تحول در هر حوزه ای باشند.

حسین پور با تاکید بر افزایش فعالیت های حلقه های صالحین گفت: فعال سازی حلقه های صالحین و فراهم نمودن تمهیدات لازم و برگزاری منظم جلسات روشنگری بسیار ضروری می باشد.

وی با تصریح بر رعایت دقیق  دستورات ستاد کرونا گفت: باید برگزاری هر برنامه در شرایط فعلی پیوست ستاد کرونا را بهمراه داشته باشد.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی نیز در این نشست گفت : بسیجی رسالت مهمی دارد و بسیجیان  زمینه سازان ظهور حضرت ولیعصر(عج) هستند

حجت الاسلام واعظی با اشاره به شاخصه های بسیجی افزود: علم، آگاهی، دانش، تدین و تقوا  از شاخصه های بارز بسیجی است، بسیج پایبند به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است، بسیجی باید عارف باشد و فروعات دین را بداند و دانش و آگاهی از مسائل داشته باشد و خود مجری احکام باشد و اهل عمل باشد.

وی ادامه داد : الگوی بسیجی امام راحل و مقام معظم رهبری و شهدای بزرگوار هستند ،بسیجی باید پایبند قوانین باشد.

 در این نشست حسین خیرجو فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای هلال احمر توضیحاتی پیرامون برنامه های پایگاه در هفته بسیج ارائه داد و در ادامه هرکدام از اعضا پیشنهادات و برنامه های خود را در راستای هرچه بهتر و باشکوه برگزار شدن هفته بسیج ارائه دادند.

ارسال نظرات