خبرهای داغ:
جانشین فرمانده تیپ انصارالحسین (ع) همدان عنوان کرد

قیام ۳۰ مهر مردم همدان نقطه عطف شکل‌گیری انقلاب اسلامی/ نگذاریم نااهلان بر روی صورت انقلاب چنگ بیاندازند

جانشین فرمانده تیپ انصارالحسین (ع) همدان گفن: یادآوری روز‌های سخت و نقاط عطف انقلاب اسلامی همچنان برای زنده نگهداشتن انقلاب و یاد و خاطره شهدا مهم است و روز ۳۰ مهر از جمله این نقاط عطف مهم انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۲۸۷۲۷۶
|
۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۶
قیام ۳۰ مهر مردم همدان نقطه عطف شکل‌گیری انقلاب اسلامی/ نگذاریم نااهلان بر روی صورت انقلاب چنگ بیاندازندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ سیدمحمد جنتی در مراسم بزرگداشت حماسه ۳۰ مهر سال ۱۳۵۷ مردم همدان که در حسینیه حضرت فاطمه الزهرا (س) تیپ انصارالحسین (ع)  با رعایت دستورات بهداشتی و حضور محدود کارکنان و سربازان این یگان برگزار شد، با گرامیداشت این مناسبت و یاد و نام ۶ شهید والامقام این حماسه اظهار داشت: یادآوری این روز‌های سخت و نقاط عطف انقلاب اسلامی همچنان برای زنده نگهداشتن انقلاب و یاد و خاطره شهدا مهم است و روز ۳۰ مهر از جمله این نقاط عطف مهم انقلاب اسلامی است.

وی افزود: ۳۰ مهر نمونه‌ای از روز‌های سخت این کشور و شهدای این روز نمونه‌هایی از خون‌های فراوانی بودند که در راه شکل‌گیری انقلاب اسلامی ریخته شد.

جانشین فرمانده تیپ انصارالحسین (ع) همدان با تبیین زمینه‌ها و دستاورد‌های این روز مهم تصریح کرد: قیام فرهنگیان و دانش‌آموزان همدانی در این روز، خروش جوانان و دانشجویان و دانش‌آموزان سراسر کشور را در پی داشت و این حماسه انقلابی مردم همدان، پایان دوران ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی و وقوع انقلاب اسلامی را تسریع بخشید.

وی خاطرات و حماسه‌های انقلاب اسلامی را نیازمند بازخوانی و مراقبت خواند و اظهار داشت: باید این سرمایه‌ها و دستاورد‌ها را حفظ کنیم و نگذاریم نااهلان بر روی صورت انقلاب چنگ بیاندازند.

جنتی مصداق عمل نااهلان را تحریف وقایع و دستاورد‌های انقلاب اسلامی و حوادث پس از آن دانست و گفت: مردم ما و به ویژه جوانان باید نسبت به چرایی و چگونگی رخداد انقلاب و حوادث تاریخ انقلاب اسلامی آگاه باشند.

وی بیان داشت: حوادث تلخ دی ماه ۹۶ و آبان ۹۸ نشان داد که همه ما وظیفه داریم قشر جوان کشور را آگاهی داده و حقایق دشمنی‌ها با انقلاب و فتنه‌های مختلف را برای آنان تبیین کنیم.

انتهای پیام/
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار