گزارش/ولنگاری فرهنگی از جنس ورزش

تاراج فرهنگی به بهانه کرونا و تعطیلی پارک بانوان / مسئولین،وضعیت اجتماعی اراک را در یابید

شیوع ویروس کرونا در این روزها خیلی از مراکز در سطح جامعه را به تعطیلی کشانده که موضوع ورزش و پارک بانوان اراک نیز مستثنی نبوده اماولنگاری فرهنگی که امروز در پارک شهدای گمنام اراک اتفاف افتاد پذیرفتنی نیست
کد خبر: ۹۲۸۷۴۳۵
|
۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ زندگی اجتماعی ما مبتنی بر آموزه های دینی شکل گرفته و مردم با تمام وجود نسبت به اعتقادات باورها و فرهنگ غنی ملی و دینی خود توجه دارند ،اما ولنگاری فرهنگی امروز با اسم ورزش و تعطیلی پارک بانوان خود را بیشتر نشان خواهد داد.

تعطیلی مراکز مختلف در سطح جامعه اعم از دانشگاه ها، مدارس، باشگاه های ورزشی و حتی پارک بانوان شهر اراک مسئولیت را از دوش مسئولین بر نمی دارد که برخی از عناصر سودجو با نگاه ضد فرهنگی خواسته یا ناخواسته در یکی از پارک های شهر اراک که مزین به نام شهدای گمنام است دست به هنجارشکنی بزنند.

در هیاهوی تبلیغات ضد اسلامی دشمن و تهدیدات مختلف داخلی و خارجی می توان گفت بی عرضه گی و نبود فهم فرهنگی و دغدغه مندی از سوی برخی از مسئولین امینت اجتماعی و آرامش فکری شهروندان را مختل کرده است

امروز می طلبد مطالبه گری عموم مردم در حوزه فرهنگ  اسلامی  از مسئولین باید به مراتب بیشتر شود و از رها کردن و بی تفاوتی مسئولین امر و دست اندرکاران جلوگیری شود.

مدیران و مسئولانی که امروز به جای چاره اندیشی و تصمیمات راهگشا در خصوص سلامت جامعه ، دم از نشاط اجتماعی می زنند و در بوق و کرنا می کنند  امروز باید پاسخگوی بی مدیریتی خود باشند.

رسیدگی سریع از سوی مسئولان کلانشهر اراک در کنار هوشمندی و تجدید نظر در تصمیمات این چنینی در شهر بزرگ صنعتی اراک  تنها کاری است که در این زمان می‌تواند برای پیشگیری و اقدامات بعدی در این خصوص باشد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات