در دیدار مدیر کل صدا وسیما با فرمانده انتظامی استان زنجان عنوان شد
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: در هفته نیروی انتظامی، رسانه استان با تمام ظرفیت فعالیت‌های این نیرو را منعکس کرده و در باقی ایام سال نیز این بستر برای حافظان امنیت کشور فراهم خواهد بود.
کد خبر: ۹۲۸۷۵۳۵
|
۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، همزمان با ایام ماه ربیع الاول و هفته نیروی انتظامی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی استان با فرمانده این نیرو دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که تعدادی از معاونین و مدیران مرکز هم حضور داشتند، مدیرکل مرکز با تبریک هفته نیروی انتظامی و کسب عنوان «موفق برتر» پنجمین جشنواره مالک اشتر توسط فرماندهی انتظامی استان اظهار کرد: هفته نیروی انتظامی یادآور دلاوری‌ها، ایثار و فداکاری‌های مجموعه غیور نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و مبارزه با انواع ناهنجاری‌هاست.

وی تصریح کرد: بدون شک، پیشرفت، تعالی و نیل به توسعه همه جانبه و پایدار، بستری امن، سالم و با آرامش را طلب می‌کند تا در سایه این امنیت، فعالیت‌ها با قدرت و سرعت بیشتری شتاب گیرد و برقراری نظم و امنیت اجتماعی در اثر زحمات مخلصانه نیرو‌های انتظامی ظهور و بروز پیدا می‌کند.

سید محسن لطیفی با بیان اینکه برخی ناهنجاری‌ها و سوانح اتفاق افتاده در جامعه در عصر دیجیتال، در بستر فضای مجازی روی می‌دهد، ادامه داد: در چنین فضایی برای پیشگیری از وقوع برخی معضلات اجتماعی لزوم همکاری پلیس برای ساخت برنامه‌های آگاهی بخش به جامعه بیشتر حس می‌شود و صدا و سیمای مرکز زنجان آمادگی کامل دارد در این زمینه با ساخت برنامه‌ها و همکاری با حرکت‌ها و پویش‌های فرهنگ ساز، یاریگر پلیس در جامعه باشد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان، در ادامه با بیان اینکه تعامل نیروی انتظامی با رسانه استانی در فرهنگ پذیری، نظم، ترافیک و حمل و نقل همچنین جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی بسیار است، تصریح کرد: در هفته نیروی انتظامی، رسانه استانی با وجود محدودیت و کمبود‌های فراوان، با تمام ظرفیت خدمات و فعالیت‌های این نیرو را منعکس کرده و در باقی ایام سال نیز این بستر برای حافظان امنیت کشور فراهم خواهد بود.

فرمانده نیروی انتظامی استان هم ضمن تقدیر از رسانه استانی در پوشش کامل رویداد‌های مرتبط با این نیرو، با بیان اینکه صدا و سیما به تنهایی در مقابل دشمنان صف آرایی کرده است افزود: رسانه ملی با اینکه در مقاطعی مورد بی مهری قرار می‌گیرد، اما همواره در خط مقدم مقابله با توطئه‌های دشمنان این نظام مقدس قرار دارد و این وظیفه حساس و دشوار را به خوبی به سرمنزل مقصود می‌رساند.

سردار جهانبخش با بیان اینکه نیروی انتظامی محور برقراری نظم و امنیت در جامعه است، گفت: بخش اعظمی از ماموریت‌های پلیس در حوزه پیشگیری، منوط به همکاری و تعامل نزدیک با صدا و سیما است.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: صدا و سیمای مرکز زنجان بصورت خودجوش و پر توان یاریگر پلیس در حوزه‌های مختلف است و برنامه‌های تولیدی و خبری شبکه استانی در ایجاد امنیت پایدار در استان، فرهنگ سازی ترافیکی، فرهنگ‌سازی مبارزه با مواد مخدر و آگاه‌سازی خانواده‌ها و همچنین مبارزه با قاچاق کالا و ارز موثر بوده و همین مودت و همدلی موجب شده که استان زنجان در ردیف امن‌ترین استان‌های کشور قرار گیرد.
ارسال نظرات