پیام تشکر فرمانده سپاه ارزوئیه از مردم

سرگرد پاسدار امین ایوبی، فرمانده سپاه ارزوئیه در پیامی از مردم شهرستان تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۲۸۷۶۲۱
|
۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ سرگرد پاسدار امین ایوبی، فرمانده سپاه ارزوئیه در سالروز آغاز امامت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف طی پیامی از مردم ولایی شهرستان ارزوئیه تشکر و قدردانی کرد.

متن پیام به شرح ذیل می‌باشد:

به نام خداوند عز وجل
که طاعتش موجب قربت است
وبه شکراندرش مزید نعمت
از دست و زبان که برآید کز عهده شکرش بدر آید

مردم عزیز ولایت مدار و شهید پرور شهرستان ارزوئیه

درود خدا بر شما که همواره در تمامی صحنه‌ها حضور فعال و مقتدر داشته و دارید و خدمتگزاران خود را مورد تفقد و حمایت قرار می‌دهید. آنچه انگیزه فرزندانتان در سپاه و بسیج را در خدمت خالصانه به شما عزیزان مضاعف می‌کند همین حضور مقتدارانه و گرمتان، در صحنه می‌باشد.

بر خود لازم می‌دانم از شما مردم ولایتمدار (روحانیت معظم و معزز، خانواده معظم شهدا، پیشکسوتان و سابقون، شورای محترم نظارت، جانبازان، اصناف و کسبه محترم، کشاورزان و کارگران زحمت کش، عشایر مقتدر، هیات‌های مختلف فرهنگی و مذهبی، فرهنگیان و معلمان عزیز و پرتلاش، کارکنان و مدیران خدوم و ارزشمند ادارات و...) بخاطر حمایتتان و ابراز پشتیبانی هایتان تقدیر و تشکر نمایم.

محبت‌های شما در روز معارفه و اعلام حمایتتان بعد از آن، انگیزه این سرباز کوچک ولایت را در خدمت به مردم عزیز این شهرستان دوچندان نموده است.

حضور مستمرتان در خانه خودتان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مایه دلگرمی خواهد بود.

ان شاءلله در سایه ولایت و در کنار این مردم همیشه در صحنه و مقتدر با پشتیبانی‌های بی منتشان در تحقق اهداف والای نظام اسلامی گامی موثر برداریم و در نهایت توان، مشکلات اقتصادی و امنیتی و فرهنگی و اجتماعی مردم عزیزم را رفع کنیم.

جا دارد از ابراز محبت و حمایت پدرانه امام جمعه محبوبمان تقدیر و تشکر نمایم، امیدوارم که همواره دعای خیر فرزند حضرت فاطمه زهرا (س) بدرقه راهمان باشد.

از همه عزیزان که در روز معارفه حضور داشتند و عزیزانی که با پیامک ها، پیام‌های خود در فضای مجازی و دیدار حضوری بنده را مورد محبت و حمایت قرار دادند تقدیر می‌نمایم، از اعضای شورای تامین، اعضای شورای نظارت، اعضای شورای اداری، ریاست و شورای شهر و شهردار، خصوصا مردم خون گرم و دوست داشتی و مهربان و شهید پرور ارزوئیه تشکر می‌کنم.

خدایا چنان کن سرانجام کار که تو خشنود باشی و ما رستگار

سرگرد پاسدار امین ایوبی

۹۹/۰۸/۰۲
ارسال نظرات