در دیدار فرمانده سپاه و انتظامی پارسیان تاکید شد؛
همزمان با هفته نیروی انتظامی، فرمانده سپاه پارسیان به همراه کارکنان این ناحیه، از خدمات نیروی انتظامی شهرستان تجلیل کردند.
کد خبر: ۹۲۸۷۶۹۰
|
۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان ؛ همزمان با هفته نیروی انتظامی، فرمانده سپاه پارسیان به همراه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه و برخی از کارکنان، به دیدار فرمانده نیروی انتظامی رفتند.

سرگرد رنجبری، فرمانده سپاه پارسیان در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی پارسیان به مناسبت هفته ناجا، اظهار داشت: تلاش‌های مجاهدانه فرماندهان و کادر نیروی انتظامی در راستای حفظ نظم و امنیت ستودنی است.

وی، با تاکید بر اینکه سپاه و بسیج همواره حامی و پشتیبان نیروی انتظامی هستند، افزود: امروز ناجا با اقتدار در برابر ناامنی‌هایی مانند مبارزه با قاچاقچیان و هنجار شکنی ایستاده و اجازه کوچک‌ترین خطایی به برهم زنندگان نظم و امنیت کشور نمی‌دهد.

فرمانده سپاه پارسیان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ناجا خاطرنشان کرد: هم‌افزایی روزافزون میان ناجا و بسیج زمینه‌ساز هرچه بیشتر خدمت به مردم و برقراری نظم و امنیت خواهد شد.

سرهنگ حسینی، فرمانده نیروی انتظامی پارسیان نیز در این دیدار رعایت حقوق شهروندی را دستور کار جدی این نیرو دانست و اظهار داشت: سپاه و ناجا دو بازوی مستحکم برای برقراری نظم، آرامش و امنیت هستند.

فرمانده نیروی انتظامی پارسیان، افزود: ایجاد و تأمین امنیت یک وظیفه ملی است که نیاز به عزم همگانی دارد و از همه مردم می‌خواهیم در این زمینه با نیروی انتظامی بیش از گذشته همکاری داشته باشند.

ارسال نظرات