خبرهای داغ:
معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) استان قم از ۳ الی ۱۱ آبان ماه از رده های زیر مجموعه خود نظارت و سرکشی خواهد داشت.
کد خبر: ۹۲۸۷۸۵۵
|
۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم،معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) استان قم از ۳ آبان الی ۱۱ آبان ماه از رده های زیر مجموعه خود نظارت و سرکشی خواهد داشت.
 
این نظارت و سرکشی به منظور تعامل و همکاری هرچه بیشتر مجموعه روابط عمومی رده ها با مجموعه فرماندهی و در راستای اجرای هر چه بهتر برنامه های ابلاغی با هدف بررسی نقاط ضعف و قوت و برطرف کردن نواقص رده ها میباشد.

در اولین مرحله از سرکشی و نظارت ستادی که از ناحیه ویژه بسیج شهرستان قم به عمل آمد، حجت‌الاسلام  عمارلو مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه  بسیج شهرستان قم گزارشی از اقدامات انجام شده توسط معاونت روابط عمومی و تبلیغات این ناحیه در مدت زمان یک ماهه پس از ادغام دو ناحیه امام رضا (ع) و امام حسین (ع) که هم اکنون تحت عنوان ناحیه ویژه بسیج شهرستان قم شناخته میشود، ارائه کرد.

در این بازدید علی تقوایی معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان ،ضمن اشاره بر تشکیل بانک اطلاعات نخبگان بسیجی ناحیه بر لزوم خبرهای تولیدی و‌مصاحبه با این محوریت و موضوع تاکید نمود.

 تقوایی در ادامه با توجه به تشکیل ناحیه جدید ؛ انسجام خبرنگاران بسیجی را امری لازم و ضروری دانست و بر برگزاری دوره های آموزشی خبرنگاری تاکید کرد.

لازم به ذکر است ناحیه بسیج ویژه شهرستان قم از دو ناحیه سابق بسیج ناحیه امام رضا (ع)و ناحیه امام حسین (ع) تشکیل شده است که هم اکنون دارای ۳۲ حوزه مقاومت بسیج می باشد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات