نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

امریکا چه با ترامپ و چه با بایدن اقتدار نظامى ایران را تحمل نمی کند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه امریكا چه با ترامپ و چه با بایدن اقتدار نظامى ایران را تحمل نمی کند، گفت: رئیس جمهور بعدی آمریکا از همان ابتدا درصدد کاهش تلخى این شكست خواهد بود.
کد خبر: ۹۲۸۷۹۰۲
|
۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از  آذربایجان شرقی،  حجت الاسلام  سید محمدعلی آل هاشم در برنامه تلویزیونی پیام جمعه با بیان اینکه پایان تحریم تسلیحاتى؛ ثمره گفتمان مقاومت است، افزود: پایان این تحریم های سیزده ساله فراتر از پایان تحریم تسلیحاتى است، این دستاورد مهم، اعلام رسمى شكست آمریكا و جنگ سرد، گرم، سخت و نرم در میدان هاى گوناگون امنیتى، نظامى، دیپلماسى و سیاسى است.
وی اضافه کرد: این شكست آمریكا در مقابله با ایران در پیش چشم دوستان انقلاب اسلامى و آزادیخواهان جهان است و شاهد جدیدى بر پیروزى گفتمان مقاومت است.
حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه ایران انقلابى در بخش عمده از صنایع كوچك و میانى و راهبردى به خودكفایى رسیده است، ادامه داد: کشور ما در بخش هوایى و جنگنده ها، در قسمت دریایى و در تكمیل پدافند هوایى، نیاز به تكمیل بسته صنایع دفاعى دارد.
امام جمعه تبریز با اشاره به بازار مناسب صنایع نظامى در منطقه و جهان گفت: ایران انقلابى با رعایت دكترین نظامى خود كه مبتنى بر مبانى دینى و شرعى است، فروش سلاح به كشورهایى كه در فهرست مشتریان ایران هستند در دستور كار خود قرار خواهد داد.
حجت الاسلام آل هاشم تاکید کرد: قدرت دفاعى ایران علاوه بر بازدارندگى نظامى، دستاوردها و گشایش هاى مهم اقتصادى را نیز در پى خواهد داشت.
وی با یادآوری اینکه هرچند اروپایى ها در این مرحله با آمریكا همراهى نكردند، ادامه داد: از خباثت و شیطنت این كشورها، هیچ بعید نیست كه بخواهند فتنه دیگرى را در این باره كلید بزنند. لذا هوشمندى مسؤولان دیپلماسى و سیاسى كشور در این شرایط و در صیانت و مراقبت از این دستاورد مهم لازم و ضرورى است.
حجت الاسلام آل هاشم تاکید کرد: راه اصلى مقابله عدم اعتماد به اروپا و تداوم قاطعانه و بدون تاخیر كاهش تعهدات هسته ای و آمادگى براى هرگونه شیطنت احتمالى دشمنان است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار