خبرهای داغ:
سردار چمن، فرمانده سپاه جوالائمه (ع) خراسان شمالی از فعالیت های کمیته امداد در خصوص لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش مواسات و همدلی وتوزیع لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۲۸۷۹۰۹
|
۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی در جلسه بررسی راهکارهای تحقق مفاد تفاهم نامه سه جانبه بین کمیته امداد، سپاه و استانداری خراسان شمالی با فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) استان گفت: مشکل مسکن نیازمندان استان خراسان شمالی با اجرای مفاد تفاهم نامه سه جانبه مابین کمیته امداد، استانداری و سپاه  به زودی حل خواهد شد.


مجید الهی راد  گفت: در حال حاضر رهن و اجاره بها مسکن بسیار بالاست و ما سعی داریم  بتوانیم در این مورد کمک رسان مددجویان باشیم.


وی تصریح کرد: برای رفع چالش مسکن مددجویان در نظر داریم با اولویت ایتام و خانوارهای سه نفر به بالا، با کمک آستان قدس، سپاه و بنیاد مستضعفان مشکل مسکن نیازمندان رفع شود.


وی با اشاره به پیش بینی ساخت پنج هزار واحد مسکونی برای نیازمندان تاکید کرد:  در این تفاهم نامه سه جانبه هیچ نیازمندی در خراسان شمالی فاقد مسکن نخواهد بود.


الهی راد  همچنین تصریح کرد: طی این تفاهم نامه برای هزار نفر از نیازمندان طرح پنل های خورشیدی اجرا می شود و  هم اکنون هزار خانواده مستعد در این زمینه شناسایی شده اند و ان شاءالله پیش بینی شده است این طرح برای سه هزار خانوار مددجو اجرا شود.


وی اهدای هزار و۵۰۰ سری جهیزیه ،کمک به لوله کشی گاز دو هزار خانوار و اجرای دو هزار مورد مشاغل خرد و خانگی برای زنان سرپرست خانوار در مناطق  ضریب محرومیت ۶ و۷ را از دیگر مفاد پیش بینی شده در این تفاهم نامه عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها