خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به آموزش نیروهای ستاد مردمی در بحث کمک به بخش درمان، گفت: در بحث نظارت‌ها و آماده کردن تجهیزات و همچنین در موضوع کمک‌های مومنانه ستاد مردمی می‌تواند ورود پیدا کند.
کد خبر: ۹۲۸۷۹۵۲
|
۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶

لزوم آموزش نیروهای ستاد مردمی کرونا در بحث کمک به بخش درمانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی امروز در جلسه آغاز به کار ستاد مردمی کرونا در استان همدان، با تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسگری(ع)، اظهار داشت: پس از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در ستاد ملی کرونا همه ما موظف هستیم تا به فرمان رهبری لبیک بگوییم.

وی با تاکید بر اینکه شرایط فعلی ویروس کرونا نسبت به قبل بسیار پیچیده‌تر شده است، مطرح کرد: بعد از گذشت این مدت فعالیت‌های مردمی مقداری کم رنگ‌تر شده، در حالی که نیازمندی به این کمک‌ها در جامعه بیشتر شده است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: بر این اساس و فرمایشات روز گذشته رهبر معظم انقلاب نیاز است تا ستاد مردمی کرونا در استان همدان بار دیگر تشکیل شود و در کنار ستاد استانی به مقابله با این ویروس منحوس و ریشه‌کن کردن آن کمک کند.

وی با بیان اینکه نواقصی در برخی از موضوعات در این ستاد وجود داشت، عنوان کرد: به لحاظ اینکه ایجاد این ستاد یک کار نو و تازه‌ای بود با نواقصی در آن روبرو بودیم که در دور جدید راه‌اندازی این ستاد باید این مسائل مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد.

شعبانی با تاکید بر اینکه همکاری بسیج، قرارگاه خاتم و سایر گروه‌های مردمی باید به صورت فراگیر ادامه پیدا کند، گفت: از آنجا که نوع فعالیت‌های مردمی قدری متفاوت است، باید با نیازسنجی دقیق بر این اساس وارد میدان شویم.

وی با اشاره به آموزش نیروهای ستاد مردمی در بحث کمک به بخش درمان، یادآور شد: در بحث نظارت‌ها و آماده کردن تجهیزات و همچنین در موضوع کمک‌های مومنانه ستاد مردمی می تواند ورود پیدا کند.

امام جمعه همدان بهترین کمک و همکاری با کادر درمان را رعایت مسائل بهداشتی همچون استفاده از ماسک و حفظ فاصله اجتماعی برشمرد و عنوان کرد: از همه مردم می‌خواهیم تا با رعایت این مسایل به کادر درمان که چندین ماه است مجاهدانه در حال خدمت هستند کمک کنند و جلوی شیوع بیشتر این بیماری را بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات