خیرین هشترودی مبلغ ۲۲۰ میلیون تومان برای تهیه جهیزیه نوع عروسان و نیازمندان کمک کردند.
کد خبر: ۹۲۸۷۹۷۸
|
۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رئیس کمیته امداد امام (ره) هشترود با اعلام این خبر افزود: مردم هشترود در کمک مومنانه و ایران همدل نیز تعداد ۳۵۰۰ بسته جیره خشک به کمیته امداد و مراکز نیکوکاری اهدا کردند.

شهرام آسیابی اظهار کرد: خیران همچنین تعداد ۹ هزار پرس غذای گرم به کمک خیرین و مردم نوع دوست بین نیازمندان توزیع کردند.

وی ادامه داد: تعداد یک هزار و ۶۳۰ خانوار در مرکز شهر و روستاهای تابع هشترود تحت پوشش کمیته امداد هستند.

آسیابی اضافه کرد: تعداد روستاهایی که کمیته امداد اقدام به خدمات رسانی می کند، حدود ۱۶۰روستاست که در شش ماهه اول مبلغ ۳ میلیارد و ۵۳۳ میلیون و ۴۹۰ هزار تومان مستمری بین نیازمندان پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد حضرت امام هشترود گفت: تعداد ۹ هزار صندوق صدقه در این شهرستان وجود دارد و در ۶ماهه نخست سال جاری مبلغ ۱۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان صدقات جمع آوری شده است که در سر فصل های درمان،ابن سبیل ، فرهنگی،مسکن ، وجهیزیه هزینه می شود .

آسیابی یادآوری کرد: حقوق و دستمزد عوامل اجرایی نیز از اعتبارات تشکیلاتی پرداخت می شود و به هیچ عنوان از محل صدقات پرداخت نمی شود.

وی از مردم نوع دوست خواست هرگونه صدقه خود را از طریق برنامه الکترونیکی به نشانی ستاره ۸۸۷۷ ستاره ۰۴۱۱۹ مربع پرداخت کنند.

رئیس کمیته امدادحضرت امام(ره) هشترود در مورد وام کارگشایی نیز گفت: در شش ماهه اول سال ۹۹ به تعداد ۲۲۳ نفر وام ضروری جهت کمک به معیشت به ارزش یک میلیارد و ۵۱۲ میلیون تومان پرداخت شده است.

آسیابی تعداد دانش آموزان تحت پوشش این کمیته را ۳۰۲عنوان کرد و افزود: به کمک خیرین و با هماهنگی آنان لوازم التحریر بین تمام دانش آموزان توزیع شده است

ارسال نظرات
پر بیننده ها