کارشناس دینی و اعتقادی تاکید کرد:

شهید رهرو می‌خواهد نه تماشاگر

حجت الاسلام فرامرزی با بیان اینکه شهید رهرو می‌خواهد نه تماشاگر، گفت: باید درجهت آرمان و افکار شهدا حرکت کرد، زیرا جامعه‌ی مانوس با فرهنگ ایثار و شهادت توقف و عقبگرد نخواهد داشت.
کد خبر: ۹۲۸۷۹۹۲
|
۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با هفته نیروی انتظامی، جمعی از بسیجیان  و نیروهای انتظامی و مسئولان در گلزار شهدای جانکی حضور یافتند و به مقام والای شهدای دفاع مقدس و نیروی انتظامی ادای احترام کردند.

حجت الاسلام فرامرزی در جوارمزارمطهرشهید البرز جانکی از سربازان نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: هدف از حضور در گلزار شهدا بدین معناست که یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای امنیت، شهدای مدافع وطن و مدافع حرم و ... گرامی داشته شود و سعی ما بر آن باشد که این تجلیل‌ها و حضور در گلزار شهدا منتقل کننده فداکاری‌ها و سیره و روش شهدا و آموختن درس ایثار و فداکاری برای همه به ویژه نسل جوان باشد.

وی افزود: آنچه مهم است حفظ راه شهداست، یعنی پاسداری از خون شهدا که این وظیفه همه آحاد جامعه است.

حجت الاسلام فرامرزی تصریح کرد: امروزه پایداری و امنیت کشور بیانگر وجود کسانی است که برای امنیت مردم شبانه روز در حال انجام وظیفه و تقدیم سرمایه وجودی خویش هستند.

وی با بیان اینکه شهید رهرو می‌خواهد نه تماشاگر، گفت: باید درجهت آرمان و افکار شهدا حرکت کرد، زیرا جامعه‌ی مانوس با فرهنگ ایثار و شهادت توقف و عقبگرد نخواهد داشت و امروز پیشرفت‌های افتخار آمیز علمی کشور از برکات جهاد و شهادت در راه خداست.

ارسال نظرات