مسئول سازمان بسیج سازندگی استان زنجان در گفت وگو با "بسیج"خبر داد
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان زنجان با اشاره به توزیع 10 هزار و 500 بسته معیشتی در دهه آخر ماه صفر گفت: توزیع کمک‌های مومنانه تا پایان امسال ادامه می‌یابد.
کد خبر: ۹۲۸۸۰۰۶
|
۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۵

سرهنگ فرشاد پیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار بسیج زنجان اظهار کرد: با توجه به شیوع گسترده ویروس منحوس کرونا، از اسفندماه سال ۱۳۹۸ اقدامات و خدمات موثر و ارزشمند گروه‌های جهادی بسیج در مبارزه و پیشگیری از این ویروس به ویژه ضدعفونی اماکن مذهبی، اداری، عمومی، مدارس، مجتمع‌های مسکونی، بازار، معابر عمومی، تولید و توزیع ماسک بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار عدد انجام شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) استان زنجان با اشاره به اینکه در مراحل اول و دوم نهضت کمک مومنانه که در حال حاضر هم ادامه دارد، اضافه کرد: بیش از ۲۶۶ هزار بسته معیشتی هر کدام به ارزش ۴۰۰ هزار تومان در بین جامعه هدف و مشاغل آسیب دیده از کرونا توزیع شده است.

وی گفت: این بسته‌ها توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بنیاد مستضعفان، کمیته امداد، خیرین، دستگاه‌ها و نهاد‌های حمایتی و خدمات‌رسان، حسینیه اعظم و خود گروه‌های جهادی تهیه و با محوریت پایگاه‌های مقاومت بسیج، توسط گروه‌های جهادی بسیج در بین جامعه هدف، موسسات خیریه و مشاغل آسیب‌دیده از کرونا توزیع می‌شود.

پیری با اشاره به جزئیات مقطع زمانی سوم (دهه آخر ماه صفر) مرحله دوم کمک مومنانه افزود: تعداد ۱۰ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی، ۵ هزار و ۷۰۰ عدد قرص نان، غذای گرم ۱۰ هزار پرس، گوشت قرمز یک هزار و ۵۰ بسته (۲۴ راس قربانی) نیز در این ایام توزیع شده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان زنجان با بیان اینکه ۱۷ هزار قطعه مرغ در طرح کمک مومنانه توزیع شده است، بیان کرد: ۲ هزار و ۶۳۵ بسته نوشت‌افزار، ۱۱ هزار بسته بهداشتی با کمک‌های خیرین با ارزش ۷ میلیارد ریال و نهاد‌ها و دستگاه‌ها به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در مجموع ۳۷ میلیارد ریال توزیع شده است.

وی در پاسخ به سوالی در مورد مدت اجرای رزمایش کمک مومنانه افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده کشوری و استانی، این کمک‌ها در قالب نهضت کمک مومنانه تا پایان سال ادامه خواهد داشت و گزارش اقدامات و خدمات در پایان هر مقطع در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

ارسال نظرات