با حضور استاندار ایلام جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان برگزار شد
جلسه کارگروه تسهیل ورفع موانع تولید در استان ایلام به ریاست مهندس سلیمانی دشتکی استاندار و با حضور معاون اقتصادی و مسئولین استانی حوزه صنعت و مسئول بسیج مهندسین صنعت سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام برگزار گردید.
کد خبر: ۹۲۸۸۰۳۱
|
۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، جلسه کارگروه  تسهیل ورفع موانع تولید در استان ایلام به ریاست مهندس سلیمانی دشتکی استاندار و با حضور معاون اقتصادی و مسئولین استانی حوزه صنعت و مسئول بسیج مهندسین صنعت سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام برگزار گردید.

استاندار ایلام در سخنانی در ابتدای جلسه خواستار همراهی بیشتر بانک ها در رفع مشکلات مردم و واحدهای تولیدی شد و تاکید کرد: مدیران به معنای واقعی رافع مشکلات مردم باشند و بجای پیدا کردن بند و ماده ای که باعث ایجاد مانع شود، دنبال راه حل ها در بین قوانین و دستورالعمل ها باشند.

گفتنی است که در این جلسه مسائل و مشکلات چند طرح از جمله سردخانه دوجداره شهرستان ایلام، گاوداری ۱۰۰ راسی شهرستان چرداول، شرکت سحاب بافت شهرک صنعتی ایلام، شرکت نگین سنگ زاگرس شهرستان ایلام و شرکت ایلام مینا مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم برای رفع موانع اتخاذ گردید.

انتهای پیام/

 
 
ارسال نظرات