فرمانده انتظامی هرمزگان عنوان کرد:

کشف کلاهبرداری ۶۰۰ میلیارد تومانی در بندرعباس

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: فردی که با استفاده از شیوه‌های متقلبانه و در قالب قراردادهای سرمایه‌گذاری، ۶۰۰ میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بود توسط کارآگاهان پلیس دستگیر شد.
کد خبر: ۹۲۸۸۱۲۰
|
۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از مهر، سردار غلامرضا جعفری تصریح کرد در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس آگاهی و اعلام شکایت مبنی بر کلاهبرداری از آن‌ها، موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود با اقدامات اطلاعاتی و تحقیق جامع از مالباختگان مشخص شد فردی به نام «اسماعیل» با معرفی خود به عنوان مدیرعامل یک شرکت تجاری معلوم در شهرستان بندرعباس و تاجر صادرکننده میگو و واردکننده لاستیک با دادن وعده‌های کاذب و ایجاد تبلیغات گسترده در فضای مجازی، کلاهبرداری کرده است.

فرمانده پلیس هرمزگان اضافه کرد طی تحقیقات مشخص شد متهم با استفاده از شیوه‌های متقلبانه و استفاده از عناوین سیاسی و دولتی و جلب اعتماد برخی از شهروندان با تنظیم قراردادهای سرمایه‌گذاری، مجموعاً ۶۰۰ میلیارد تومان از سرمایه‌گذاران کلاهبرداری کرده است.

به گفته‌سردار جعفری، با توجه به احتمال فرار متهم از کشور ضمن هماهنگی با مقام قضایی، این متهم در یک عملیات ضربتی دستگیر شد و در بازرسی از محل تعداد زیادی اسناد، مدارک همچون اوراق گمرکی ساختگی مربوط به حمل‌ونقل کالا و اسناد حسابداری و سیستم‌های رایانه‌ای کشف شد و یک خودروی سمند هم توقیف شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار