انا لله و انا الیه راجعون

مادر شهیدان ضیایی به فرزندان شهیدش پیوست.

همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) حاجیه خانم درخشنده سرخیل مادر شهیدان محمد و علی ضیایی پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
کد خبر: ۹۲۸۸۱۳۲
|
۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از زرندیه، همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) حاجیه خانم درخشنده سرخیل مادر شهیدان محمد و علی ضیایی پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست. روابط عمومی سپاه زرندیه، ضمن تسلیت این ضایعه به پدر بزرگوار شهیدان ضیایی، خاندان محترم و مردم شریف دارالمؤمنین زرندیه؛ علو درجات آن مرحومه و سلامتی و توفیق روزافزون را برای بازماندگان، از خداوند متعال مسألت می‌نماید.
پیکر این مادر شهید با حضور مردم قدرشناس و شهیدپرور در شهرستان زرندیه با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تشییع و در جوار فرزندان شهیدش در گلزار شهدای شهر زاویه خاکسپاری شد.
به راستی شجاعت شهیدان از مادران ایثارگری است که زینب گونه تربیت چنین فرزندانی را با معیار‌های اسلامی به بهترین نحو انجام داده و در دفاع از کشورعزیزمان نقش موثری ایفا نمودند.
گفتنی است شهیدان محمد و علی ضیایی به ترتیب در ۲۱ تیر ماه ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۱ منطقه مهران و ۲۱ بهمن ماه ۱۳۶۴ در عملیات والفجر ۸ منطقه فاو به شهادت رسیدند و پیکر‌های مطهرشان در گلزار شهدای شهر زاویه آرام گرفته است.

ارسال نظرات