خبرهای داغ:

آغاز ویژه برنامه‌های ۹ ربیع الاول مسجد مقدس جمکران

تولیت مسجد مقدس جمکران از اجرای ویژه برنامه‌های نهم ربیع الاول سالروز آغاز امامت حضرت صاحب الزمان (عج)، به‌صورت فراگیرتر با بهره گیری از ظرفیت رسانه ملی و شبکه‌های مجازی خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۸۱۴۲
|
۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان در جلسه مدیران مسجد مقدس جمکران گفت: با همت خادمان فرهنگی و رسانه‌ای این مکان مقدس برنامه‌های ایام نهم ربیع الاول سالروز آغاز امامت حضرت صاحب الزمان (عج)، امسال بصورت فراگیرتر با بهره گیری از ظرفیت رسانه ملی و شبکه‌های مجازی تدارک دیده شده است.

تولیت مسجد مقدس جمکران با اشاره اجرای طرح قربانی به نیت سلامتی و فرج امام زمان (علیه السلام) اعلام کرد: مقادیر قابل توجهی گوشت قربانی در چند مرحله به خانواده‌های نیازمند در سراسر کشور اهدا شد و این طرح در گام جدید همزمان با سالروز آغاز امامت حضرت، ولی عصر (عج) و ایام ولادت پیامبر اعظم (ص) با همت خادمان و خیران و عاشقان امام زمان (ارواحنا فداه) باقوت ادامه می‌یابد.

وی با تاکید بر بهره گیری از ظرفیت‌های بالای هنر به ویژه هنر‌های نمایشی در مسیر ترویج سبک زندگی دینی و معارف ناب مهدوی گفت: باید بیش از پیش از کارگردانان و نویسندگان و سایر هنرمندان متعهد برای تولید آثار سینمایی و تلویزیونی فاخر و غنی حمایت کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات