فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج ۴ سپاه ناحیه عمار مشهد معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج 4 سپاه ناحیه عمار مشهد طی مراسمی با حضور فرمانده ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۸۸۱۵۳
|
۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ در این مراسم سرهنگ پاسدار فرضعلی گرایلی ضمن تشریح اوضاع دنیا و جایگاه انقلاب اسلامی در جهان به وظیفه خطیر بسیجیان اشاره کرد و گفت: بسیجیان به عنوان سفیران ویژه انقلاب باید ارزش‌های انقلاب را نسل به نسل منتقل کنند.

فرمانده بسیج مقاومت سپاه ناحیه عمار اظهار داشت: ما باید راوی از خودگذشتگی‌های دوران دفاع مقدس و سربازان امام خمینی(ره) باشیم.

وی ضمن گرامیداشت یاد شهیدان، به بیان خاطره‌ای از آن دوران پرداخت و گفت: انقلاب اسلامی به بیرون مرز‌ها گسترش پیدا کرده است و هر کدام از ما باید در این گسترش سهمی داشته باشیم.

فرمانده بسیج مقاومت ناحیه عمار خاطرنشان کرد: دهه پیشرفت و عدالت است و با توجه به سخنان رهبری و بیانیه  ای که اعلام فرمودند ما باید درصدد ایجاد الگو و الگوسازی مناسب برای دنیا باشیم و آن الگو را معرفی کنیم.

گرایلی با اشاره به شیخ زکزاکی ادامه داد: ایشان پیام انقلاب را دریافت کرده و فرهنگ مقاومت را به مردم خود مخابره کرده است.

وی افزود: نباید بگذاریم نفوذی‌های داخلی؛  آمریکا را بزک کنند و ناامیدی را با هدف تخریب نظام اسلامی تزریق کنند.

فرمانده بسیج مقاومت سپاه ناحیه عمار در بخش دیگر سخنان خود گفت: پایگاهی فعال است که قدرت بسیج کنندگی و بسیج سازی داشته باشد.

گرایلی تاکید کرد: شورای پایگاه و حوزه باید از افرادی فعال، کاربلد و ماندگار تشکیل شوند و فرمانده پایگاه و حوزه باید به شیوه صحیح تقسیم کار کند و برنامه قوی در این زمینه داشته باشد.

وی تصریح کرد: باید مساله محوری داشته باشیم. تک تک افراد باید سازمان‌دهی شوند و مسئولیت داشته باشند. لیست‌ها با اسامی بخواند و صوری نباشد.

گفتنی است؛ در این مراسم از سرگرد پاسدارمحسن عطاریانی فرمانده سابق حوزه ۴ ناحیه عمار تقدیر و طی حکمی  سرگرد پاسدار داوود کریمی به عنوان فرمانده جدیدحوزه معرفی شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار