خبرهای داغ:
امروز اگر چه میعادگاه منتظران برای عهدی دوباره با عدالت گستر گیتی خالی از جسم هاست، اما دل میلیون‌ها منتظر نزدیک‌تر از همیشه به امام عصر (عج) است.
کد خبر: ۹۲۸۸۱۶۲
|
۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازقم، نهم ربیع الاول سالروز تجلی غدیر و آغاز رویش و تولدی دوباره برای پا در رکاب امام زمان شدن و لحظه پاک کردن زنگار دل از سیاهی‌ها برای پیمانی دوباره با عدالت گستر گیتی است.‌ای منتظران غایب از نظر، مهلت پیمان با امام عصر (عج)، تمدید شد، آغاز امامتش امتداد غدیر است و خود غدیری دیگر برای پیمانی دوباره، آغاز امامتش بشارت دهنده عدالت در سراسر گیتی است.

شهر کریمه اهل بیت (س) در نهم ربیع الاول، آغاز امامت مهدی موعود (عج) غرق در نور و شادی است.

آری جشنی به وسعت دل‌های منتظر برپا است، حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و به ویژه مسجد مقدس جمکران میعادگاه ارادتمندانی است که خود را به این مکان مقدس رسانده تا بار دیگر با مهدی موعود (عج) خویش تجدید میثاق کنند.

شهر مقدس قم امروز در سالروز امامت امام عصر (عج)، به ویژه مسجد مقدس جمکران، اما حال و هوای غریبی دارد، امسال برخلاف سال‌های گذشته خبری از بساط جشن و شادمانی در کوچه‌ها و خیابان‌های شهر با وجود ویروس منحوس نیست.

خانه به خانه این شهر، اما حال و هوای جشن و شادمانی دارد، امسال مردم در منازل دست‌های دعا را به سوی آسمان‌ها گشوده اند و دعای الهی عظم البلاء بر لب زمزمه می‌کنند.

امروز جهان برای رفع بلایی عالمگیر، بی قرار‌تر از همیشه در انتظار منجی است. در این اوضاع کرونایی دلدادگان، چشم انتظار از جای جای کشور دل هایشان را به مسجد مقدس جمکران میعادگاه منتظران گره زده اند.

ارتباط قلبی ارادتمندان حضرت، ولی عصر (عج) با حسرت دوری از این مکان مقدس در سالروز آغاز امامت امام آخرشیعیان، ارتباطی فراتر از مکان و زمان است، چرا که مسافت مانعی برای توسل نیست جشن آغاز امامت امام زمان (عج) امسال با اجتماع میلیونی دل‌های منتظر رقم می‌خورد.

امروز دل‌ها بی قرارتر از همیشه در انتظار طلوع زیبایی هاست، برای تنها گلی ابراز دل تنگی می‌کنیم که با آمدنش دنیا بهار می‌شود.

در سالروز امامت شما دست به دعا بر می‌داریم و دل هایمان را راهی جمکران می‌کنیم در ناملایمات و نامهربانی‌های روزگار دل به شما گره زدیم و چشم امید داریم، امروز اگر چه میعادگاه منتظران مسجد مقدس جمکران خالی از جسم‌ها است، اما دل‌های میلیون‌ها منتظر نزدیک‌تر از همیشه به امام عصر (عج) است.

امروز در گوشه و کنار دنیا عاشقانتان با زبان‌ها و ملیت‌های مختلف یک صدا دعای فرج را زمزمه می‌کنند، امروز جهان در انتظار حکومت عدلتان بیقرار‌تر از همیشه است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات