خبرهای داغ:
سخنگوی وزارت بهداشت، به ارائه تازه‌ترین آمار بیماران و فوتی‌های کرونا در کشور پرداخت و گفت: در شبانه روز گذشته ۵۹۶۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شدند.
کد خبر: ۹۲۸۸۲۶۶
|
۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، سیما سادات لاری، بعد از ظهر دوشنبه پنجم آبان ۹۹، به ارائه گزارشی از وضعیت کرونا در کشور پرداخت و اظهار داشت: در شبانه روز گذشته ۵۹۶۰ بیمار جدید کرونایی در کشور شناسایی شدند که با احتساب آمار قبلی، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۵۷۴ هزار و ۸۵۶ نفر رسید.

وی با اعلام اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۳۳۷ بیمار کرونایی جان خود را از دست دادند، گفت: مجموع جان باختگان کرونا در کشور به ۳۲ هزار و ۹۵۳ نفر رسید.

لاری با اعلام اینکه تا کنون ۴۵۹ هزار و ۲۵۰ نفر از بیماران کرونایی بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند، افزود: حال ۴۹۸۲ نفر از بیماران کووید ۱۹ وخیم است.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، تا کنون ۴ میلیون و ۷۵۳ هزار و ۳۵۷ مورد آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری افزود: در حال حاضر استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز و استان‌های هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها