سرویس های خبری
‌استان ها
‌اقشار
سایر خدمات
r_marquee
امام خمینی(ره):من در میان شما باشم یا نباشم نگذارید این انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد/پشتیبان ولایت فقیه باشید تا مملکت شما آسیب نبیند. از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این عصر و عصرهای آینده می خواهم که اگر خدای نخواسته عناصر منحرفی با دسیسه و بازی سیاسی وکالت خود را به مردم تحمیل نمودند، مجلس اعتبارنامه آنان را رد کنند و نگذارند حتی یک عنصر خرابکار وابسته به مجلس راه یابد . . . و از همه نمایندگان خواستارم که با کمال حسن نیت و برادری با هم مجلسان خود رفتار و همه کوشا باشند که قوانین، خدای نخواسته از اسلام منحرف نباشد و همه به اسلام و احکام آسمانی آن وفادار باشید تا به سعادت دنیا و آخرت نائل آیید       
l_marquee
bolet_tele
bolet_tele
کد خبر: ۹۲۸۸۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹- ۳۸: ۱۳
با تائید مؤسسه بین المللی SGS سوئیس:
در پی اقدامات روابط عمومی بانک دی در حوزه نظرسنجی، گواهینامه استاندارد بين‌المللي سيستم مدیریت پایش و اندازه گیری رضایت مشتریان (ISO 10004:2018)  از مؤسسه SGS سوئیس به این بانک اعطاء شد.

 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک دی، در پی اقدامات روابط عمومی بانک دی در حوزه نظرسنجی، گواهینامه استاندارد بين‌المللي سيستم مدیریت پایش و اندازه گیری رضایت مشتریان (ISO 10004:2018)  از مؤسسه SGS سوئیس به این بانک اعطاء شد.در پی اقدامات روابط عمومی بانک دی در حوزه نظرسنجی، گواهینامه استاندارد بين‌المللي سيستم مدیریت پایش و اندازه گیری رضایت مشتریان (ISO 10004:2018)  از مؤسسه SGS سوئیس به این بانک اعطاء شد.
 بانک دی به واسطه استقرار فرآیندهای نظام مند و موثر برای پایش و سنجش رضایت مشتریان طی دو مرحله ممیزی توسط ارزیابان مؤسسه بین المللی SGS سوئیس و تایید انطباق فعالیت های صورت گرفته در زمینه سنجش رضایت مشتریان با الزامات استاندارد، موفق به دریافت گواهینامه استاندارد ISO10004;2018 شد.
این ممیزی که با هدف تائید پایبندی به الزامات استاندارد و پیاده سازی فرآیندهای مدون در جهت استانداردسازی مدیریت پایش و اندازه گیری رضایت مشتریان انجام شد، اقدامات صورت گرفته در زمینه تدوین و جاری سازی روش اجرایی و دستورالعمل های مرتبط در حوزه سنجش رضایت مشتریان، دسته بندی مشتریان و تعریف انواع نظرسنجی به تفکیک مشتریان، تحلیل نتایج و تعریف پروژه های بهبود را مورد ارزیابی قرار داد که اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی با همکاری اداره کل طرح و توسعه با احراز شرایط لازم، موفق به دریافت گواهینامه استاندارد ISO10004;2018 شد.
بر اساس این گزارش، تدوین مستندات مرتبط در حوزه سنجش رضایت مشتریان، رویکرد فرآیندی در اندازه گیری و پایش رضایت مشتریان، روش شناسی صحیح و رعایت چهارچوب های علمی در طراحی پروژه های نظرسنجی و ارائه تحلیل های کاربردی از نتایج نظرسنجی مشتریان، ارزیابی ریسک های فرایند نظرسنجی از مشتریان و دسته بندی انواع نظرسنجی به تفکیک محصولات و خدمات ارائه شده به مشتریان از مهم ترین عوامل تایید صلاحیت بانک دی برای اعطای گواهینامه استاندارد بين‌المللي سيستم مدیریت پایش و اندازه گیری رضایت مشتریان بوده است.
گفتنی است استاندارد ISO10004;2018 یک راهنمای عمومی برای طراحی، برنامه ريزی و اجرای فرآيند پایش و اندازه‌گیری رضایت مشتريان است که به سازمان ها کمک می کند تا با شناسایی عوامل تاثیرگذار بر رضایت مشتریان و تعریف پروژه های بهبود در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان گام بردارند.
اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی به عنوان متولی انجام نظرسنجی از ذینفعان، در چهار سال اخیر با انجام بیش از 30 نظرسنجی در حوزه‌های رضایتمندی مشتریان حقیقی شعب، مشتریان ارزشمند، تسهیلات‌گیرندگان، کاربران اینترنت‌بانک و پذیرندگان دستگاه‌های پوز در زمره بانک‌های پیشگام در حوزه نظرسنجی بوده است و در این زمینه موفق به کسب رتبه اول در بخش پژوهش های ارتباطی سیزدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی و کسب عنوان روابط عمومی برتر در بخش « نظرسنجی » در طرح ارزیابی روابط عمومی‌های برتر بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان های تابعه شده است.
 

 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
عضویت در خبرنامه
گزارش خطا
نظر ‌بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
tr_sar
آخرین اخبار
tc_sar
tl_sar
tr_sar
پر بیننده ها
tc_sar
tl_sar