خبرهای داغ:

قدردانی اتاق اصناف نهاوند از همکاری مردم و اصناف در اجرای تعطیلی

رئیس اتاق اصناف از همکاری مردم و اصناف نهاوند در اجرای تعطیلی با هدف پیشگیری از شیوع کرونا قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۲۸۸۶۴۸
|
۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۱

قدردانی اتاق اصناف نهاوند از همکاری مردم و اصناف در اجرای تعطیلیحسین حسنی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند ضمن قدردانی از همکاری مردم و اصناف در اجرای تعطیلی با هدف پیشگیری از شیوع کرونا اظهار داشت: حرکت فهیمانه و همراه با احساس مسئولیت آحاد شهروندان گران‌سنگ شهرستان نهاوند به ویژه اصناف و کسبه در همراهی برای اجرای این تعطیلی با هدف کمک به پیشگیری از کرونا، قابل تقدیر است، این کرامت و بزرگی توأم  با غیرت را صمیمانه ارج می‌نهیم.

وی افزود: در دومین روز از اجرای طرح تعطیلی یک هفتگی ۴۳ شهرستان در کشور با توجه به قرار داشتن نهاوند در زمره این شهرستان‌ها، با اطلاع رسانی که از روز گذشته در خصوص این تعطیلی به شهروندان اعلام شد، امروز، همه نتیجه آن را در همکاری مردم به ویژه کسبه و بازاریان گرانقدر شهر نهاوند مشاهده کردند و این همکاری نشان از بالندگی فرهنگی و درک والا و درست مردم فهیم و با تمدن شهرستان دارد.

رئیس اتاق اصناف نهاوند عنوان کرد: اجرای هر تعطیلی و رعایت همه پروتکل‌ها توسط آحاد مردم زمینه کاهش بیماری را فراهم می‌سازد بنابراین اعمال آن در شهرستان‌های پرخطر در همین راستا است.

وی گفت: امیدوارم این همراهی و همکاری قاطبه کسبه تا پایان تعطیلی پیش بینی شده، ضمن تداوم آن، آثارش را در کنترل بیماری کرونا در آینده شاهد باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار