یادواره شهدای دانش آموز جزیره هرمز برگزار می شود

یادواره شهدای دانش آموز جزیره هرمز برگزار می شود
کد خبر: ۹۲۸۸۷۱۹
|
۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان ،بهروز کریمی گفت:یادوارشهدای دانش آموز جزیره هرمز با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری از خطبای به نام کشور وباحضو. اقشارمختلف مردم خانواده های معظم شاهد و جمعی از مسئولان ومدیر آموزش وپرورش در کنار قبور شهدای این جزیره برگزارشد .

بهروز کریمی معاون پرورشی آموزش و پرورش هرمزو مسئول بسیج فرهنگیان هرمز گفت:به منظور بالا بردن سطح آگاهی و بصیرت افزایی و به منظور آشنایی دانش آموزان با سیره شهدا و در جهت زنده نگه داشتن یاد وخاطره شهدای دانش آموز یادواره ۱۰شهید دانش آموزی جزیره هرمز و همچنین ۳۶۰۰۰ دانش آموز شهید برگزار گردد.
وی گفت : این یادواره با همکاری هسته های بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان با حمایت و پشتیبانی فرماندهی محترم سپاه شهدای هرمز با برگزاری برنامه های متنوع وبخش اعظم آن به معرفی زندگی شهدا و بررسی وصایای آنان خواهد پرداخت.
وی اضافه کرد: دانش آموزان باید بر این امر واقف باشند که آرامش فعلی جامعه مرهون خون شهدا و ایثارگری جانبازان است و باید قدر آنان را بدانند و همواره یاد شهدای دانش آموز را گرامی بدارند.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش هرمز بااشاره به اینکه حرکت در مسیر آرمان های شهدا باید سرلوحه تحصیل و زندگی دانش آموزان قرار گیرد افزود: در دوران کنونی پاسداری از این دستاوردها تنها با الگوگیری دانش آموزان از ارزش ها و آرمان های شهدا امکان پذیر است.
کریمی بیان کرد: اگر بتوانیم جایگاه شهدای دانش‌آموزی را به درستی در بین جوانان معرفی کرده و بشناسانیم به طور حتم دشمنان جایگاه خود را می‌شناسند و جرات نمی‌کنند که حتی یک نگاه چپ به کشورمان داشته باشند که به همین منظور نیاز است در این زمینه تعاملات همه‌جانبه‌ای داشته باشیم.
وی گفت این مراسم روز پنجشنبه هشتم آبان ماه همراه با اقامه نماز مغرب وعشا در گلزار شهدای جزیره هرمز برگزار می شود.
کریمی بیان داشت این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین مهدی ماندگاری استاد حوزه علمیه و از سخنرانان برجسته کشور برگزار میشود

ارسال نظرات