مسئول بسیج مهندسین صنعت کرمانشاه در حاشیه بازدید میدانی از پارک علم و فناوری کنگاور
امیری با توضیح برنامه های سپاه در سال جهش تولید و تشکیل قرارگاه صنعت، معدن و انرژی در سپاه استان با ریاست سردار ریحانی بیان کردند که حمایت از مراکز و نهادهای تحقیقاتی و شرکت‌های دانش بنیان در سطح استان در اولویت خواهد بود.
کد خبر: ۹۲۸۸۹۴۳
|
۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، مهندس امیری مسئول بسیج مهندسین صنعت کرمانشاه به همراه مدیرکل صنعت، معدن و تجارت شهرستان کنگاور جناب آقای فرامز بختیاری نژاد از واحد‌های مستقر در پارک علم فناوری  این شهرستان بازدید کردند.

پس از بازدید میدانی واحد‌های دانش بنیان پارک علم فناوری در جلسه‌ای مشترک با حضور ریاست پارک علم فناوری شهرستان کنگاور جناب آقای وحید بیات و کار آفرینان پارک علم فناوری به گفتگو پرداختند. مسائل و مشکلات آنها را بررسی کردند اصلی ترین این مشکلات نبود فضای کافی برای توسعه شرکت ها در پارک و مشکل تهیه مواد اولیه بود که در این جلسه برای پیگیری و برطرف نمودن موارد مذکور هم اندیشی شد.

در ادامه  امیری با توضیح برنامه سپاه در سال جهش تولید و تشکیل قرارگاه صنعت، معدن و انرژی در سپاه استان  با ریاست سردار ریحانی بیان کردند که حمایت از مراکز و  نهادهای تحقیقاتی و شرکت‌های دانش بنیان در سطح استان در اولویت خواهد بود و تاکید کردند که ان شاءالله نهضت تولید به ویژه در مراکز دانش بنیان در سال جهش تولید به سرانجام برسد.

در انتها امیری با اعلام اینکه در این جنگ تمام عیار  اقتصادی  تلاش خود را با استفاده از  امکانات و ظرفیت مهندسین بسیجی، با هم افزایی سازمان های متولی عرصه صنعت و اقتصاد استان انجام خواهد داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات