هدف بسیج از ورود به حوزه گردشگری کاهش تصدی‌گری است/ افتتاح نخستین شرکت گردشگری بسیج در گیلان

مسئول سازمان بسیج اردویی، گردشگری و راهیان نور کشور با بیان اینکه ورود بسیج به حوزه گردشگری برای کاهش تصدی گری‌ها است، گفت: فعالیت بسیج در حوزه گردشگری برای نخستین بار از گیلان آغاز می‌شود.
کد خبر: ۹۲۸۸۹۵۷
|
۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار یعقوب سلیمانی در مراسم آغاز به کار شرکت گردشگری «حمپا» به عنوان نخستین شرکت فعال بسیج در حوزه گردشگری با اشاره به ظرفیت‌های استان گیلان در این زمینه، اظهار کرد: جای خوشحالی است که آغاز فعالیت بسیج در حوزه گردشگری از این استان بوده است.

وی به آمادگی بسیج برای حضور در همه عرصه‌ها در راستای خدمت رسانی به مردم اشاره کرد و گفت: تلاش می‌کنیم تا کاستی‌ها و کمبودها در این بخش را جبران کنیم.

فرمانده قرارگاه راهیان نور بسیج و سپاه تأکید کرد: طی ۴۱ سال گذشته به برکت انقلاب اسلامی و به رغم تحریم‌ها، فشارها و توطئه‌های مختلف دشمنان و استکبار جهانی علیه این انقلاب و نظام به دستاوردهای بسیاری در بخش‌ها مختلف دست یافته ایم.

وی کسب این دستاوردها و موفقیت‌ها را مایه عصبانیت دشمنان عنوان و تصریح کرد: تفاهم نامه توسعه گردشگری بین بنیاد شهید و سازمان بسیج امضا شده است تا از این صنعت در راستای توسعه کشور استفاده شود.

سردار سلیمانی با بیان اینکه ورود بسیج به حوزه گردشگری برای کاهش تصدی گری‌ها است، بیان کرد: به دنبال توسعه صنعت گردشگری هستیم تا به واسطه آن مشکلات کشور مرتفع شود.

وی در ادامه به عملکرد سپاه قدس گیلان در ایام شیوع ویروس کرونا اشاره و با بیان اینکه امسال به واسطه این ویروس اعزام کاروان‌های راهیان نور متوقف شده است به دنبال تدوین برنامه‌ای برای حل این مشکل هستیم.

مسئول سازمان بسیج اردویی، گردشگری و راهیان‌نور سپاه قدس گیلان نیز در این جلسه توجه به گردشگری را یکی از نیازهای امروز بشری عنوان و اظهار کرد: باید ظرفیت‌های استان گیلان در این بخش به درستی معرفی شود.

محمدعلی ستیزه با بیان اینکه گیلان به دلیل داشتن جاذبه‌های مختلف تاریخی و طبیعی در حوزه گردشگری سرآمد و پیشتاز است، ادامه داد: توجه به این صنعت بستری مناسب برای رونق اقتصادی کشور فراهم می‌کند.

وی گردشگری را حوزه‌ای مناسب برای کاهش اثرات تحریم دشمنان برشمرد و افزود: تلاش داریم مسئله گردشگری تعالی بخش و ارزش محور را گفتمان‌سازی کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات