در گفتگو با بسیج مطرح شد:

محله‌محوری رویکرد اقدامات جبهه فرهنگی است/ اتحاد لازمه تحقق اهداف فرهنگی در گیلان

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان گیلان با تاکید بر اینکه رویکرد اقدامات جبهه فرهنگی باید به صورت محله محور باشد گفت: لازمه تحقق اهداف فرهنگی در استان گیلان اتحاد است.
کد خبر: ۹۲۸۸۹۶۹
|
۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰

محله‌محوری رویکرد اقدامات جبهه فرهنگی است/ اتحاد لازمه تحقق اهداف فرهنگی در گیلان

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی پوریوسفی در گفتگو با خبرنگار بسیج در رشت با اشاره به اینکه جبهه فرهنگی یک جریان پویا است، اظهار داشت: جبهه فرهنگی به معنای عام خود از ابتدای انقلاب شکل گرفته اما خیلی‌ها برای ساماندهی این جبهه تلاش کرده‌اند که یکی از دغدغه‌های اصلی مقام معظم رهبری ساماندهی به این جبهه است.

وی با تاکید بر اینکه رویکرد اقدامات جبهه فرهنگی باید به صورت محله محور باشد، گفت: باید به دنبال موضوعات اجتماعی در چهار اصل محله محور، مسجد پایه، مردم نهاد و خانواده بنیان جریان داشته باشد که شورای مرکزی قرارگاه محله محور شهرستان‌ها را در راستای این جریان راه‌اندازی کرده‌ایم.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان گیلان با اشاره به اینکه جبهه فرهنگی مدام درحال تلاش است، بیان کرد: ما در جبهه فرهنگی مدام درحال ایجاد تفاهم نامه بین سایر نهادها در استان هستیم تا همه باهم متحد شویم و هدفی مشترک را دنبال کنیم.

محله‌محوری رویکرد اقدامات جبهه فرهنگی است/ اتحاد لازمه تحقق اهداف فرهنگی در گیلان

وی با بیان به اینکه امروزه شرایط فرهنگی بسیار دشوار شده، اظهار کرد: به حدی شرایط سخت شده که به تنهایی نمیتوان یک کار فرهنگی را انجام داد بلکه حتما باید اتحاد و اخوت بین چند نهاد این اتفاق صورت بگیرد تا بتوانیم درکنارهم یک کار فرهنگی تمیز را انجام دهیم.

پوریوسفی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت بانوان در پیشبرد اهداف فرهنگی خاطرنشان کرد: انگیزه، پویایی و ابتکار بانوان همواره در پیشبرد امور فرهنگی موثر بوده است.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان گیلان با اشاره به اینکه جبهه فرهنگی باید مانند یک زمینی باشد که در آن نقش همگان مشخص شده ،گفت: در این زمین باید همه باهم متحد باشند و همچون یک زنجیر به هم متصل باشیم تا بتوانیم اهدافمان را محقق کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات