فرمانده ناحیه بندر خمیر:

رمز ماندگاری دین اسلام بر اساس وحدت بنا شده است

فرمانده ناحیه بندر خمیر گفت :رمز ماندگاری دین اسلام بر اساس وحدت بنا شده است.
کد خبر: ۹۲۸۸۹۸۱
|
۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵

فرمانده سپاه بندرخمیر گفت: وحدت مسئله اصلی دین اسلام و حیات واقعی آن همدلی و یک پارچگی امت اسلامی است.
سرهنگ اسلامی اذعان داشت: پیروزی انقلاب اسلامی که در سایه وحدت به تحقق پیوست موجبات وحدت مسلمانان را فراهم آورد و با تشکیل اجتماع اسلامی ضمن تحکیم وحدت و برادری به پیشبرد انقلاب اسلامی کمک فراوانی نمود.
وی اظهار کرد : اسلام جهانیان را به صلح و هم بستگی دعوت می کند و این یگانگی سنگ بنیان اسلام است که توانست آن را طی چهارده قرن در تاریخ پرفراز و نشیب اسلام در برابر عوامل گوناگون پایدار نماید و اکنون دشمنان قسم خورده از پیشرفت کشورهای اسلامی بخصوص ایران که موانعی برای نقشه های شوم استبکار جهانی بوجود آورده احساس خطر می کند.
فرمانده سپاه بندرخمیر با محکومیت اهانت رئیس جمهور فرانسه نسبت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام تصریح کرد: دولت های استعماری ضد اسلام با هر شیوه ای که بتوانند حتی کاریکاتور، شایعه و ... با تبلیغات غول رسانه ای خود قصد دارند با دامن زدن به اختلافات در میان مسلمین تفرقه ایجاد کنند که تمام آنها از سوی سازمان جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونستی هدایت می شوند و بهترین راه مقابله با دسیسه های آنهاهمان وحدت است که همیشه در کلام گهربار امامین جامعه مورد تأکید بوده است.
وی جمهوری اسلامی را منادی راستین وحدت و اتحاد در جهان دانست و افزود:هفته وحدت مجالی است تا مسلمانان با حفظ وحدت کلمه و اتخاذ موضع واحد در برابر دشمنان دیرینه اسلام، و برادری بر اساس اصول مسلم و مشترک اسلامی قدمی در گام دوم انقلاب برای ایجاد تمدن نوین اسلامی برداشته تاامید آنان را به یأس و پشیمانی بدل سازیم.


ارسال نظرات