فرمانده سپاه امام رضا(ع) بیان داشت: جامعه خدامحور و آزاد اندیش دشمن دارد. اگر جامعه ای دشمن نداشته باشد قطعاحیات ندارد و هر جامعه ای که دشمنانش قوی تر و بزرگ تر باشد آن جامعه بزرگ تر می شود
کد خبر: ۹۲۸۹۰۰۴
|
۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار یعقوبعلی نظری امروز در مراسم تحلیف فرماندهان واحد‌های بسیج دانش آموزی در مجتمع فرهنگی آیه‌ها اظهار کرد: ما بر اساس آرزو‌ها و ارمان‌های خود بنا داریم ملتی زنده، عزتمند، آزاد و مستقل باشیم و اجازه ندهیم کسی به هویت، شخصیت و داشته‌های ما چشم طمع داشته باشد.

وی افزود: برای رسیدن به آرمان‌های مقدس خود باید قوی باشیم؛ باید اماده و سلحشور باشیم؛ باید روحیه جهادی و کار و تلاش داشته باشیم و محل شروع این کار افراد و سلول‌های عملیانی هستند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) اشاره داشت: آموزش بدون پرورش در مسیر انحراف قرار می‌گیرد، اما پروش درست و صحیح می‌تواند آموزش را به محصول تبدیل کند.

وی ضمن تاکید بر ضرورت مسئولیت پذیری عنوان نمود: انسان نسبت به خود، اطرافیان و جامعه خود باید مسئولیت پذیر باشد اگر روحیه مسئولیت پذیری در جامعه باشد آن جامعه ایمن و زنده است در غیر این صورت آن جامعه به لحاظ فیزیکی و ماهیتی از بین می‌رود.

سردار نظری خطاب به دانش آموزان بسیجی گفت: بابت این حس مسئولیت پذیری از شما قدردانی می‌کنم. شما این مسئولیت پذیری را ابتدا از مدارس آغاز کردید و بایستی  همانند پیامبر اسلام (ص) دیگران را دعوت نمایید و این دعوت هم باید تبیینی هم عملی و هم رفتاری باشد و مسائل اعتقادی، معنوی و سرمایه‌های انسانی باید تبیین و مطرح شود.

وی ادامه داد: شما به تنهایی آغازگر هستید و دیگران هم باید شما را همراهی کنند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) تاکید کرد: هسته‌های مقاومت در برابر عارضه‌های فرهنگی و اجتماعی در مدارس ایجاد توسط بسیج دانش آموزی ایجاد شود.

وی در پایان گفت: جامعه خدامحور و آزاد اندیش دشمن دارد. اگر جامعه‌ای دشمن نداشته باشد قطعاحیات ندارد و هر جامعه‌ای که دشمنانش قوی‌تر و بزرگ‌تر باشد آن جامعه بزرگ‌تر می‌شود و مبارزه با دشمن افتخار است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها