خبرهای داغ:
سخنگوی مجمع سفیران جوان استان همدان در گفت‌وگو با بسیج خبر داد

مجمع سفیران جوان استان همدان آماده برای حضور جهادی در مبارزه با کرونا

سخنگوی مجمع سفیران جوان استان همدان با بیان اینکه این مجمع تمام قد گوش به فرمان ولی امر مسلمین امام خامنه ای(مدظله العالی) است، گفت: این مجمع آمادگی خود را برای حضور جهادی در مبارزه با ویروس کرونا اعلام می‌کند.
کد خبر: ۹۲۸۹۰۰۸
|
۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳

مجمع سفیران جوان استان همدان آماده برای حضور جهادی در مبارزه با ویروس کروناطاها بابایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه مجمع سفیران جوان استان همدان متشکل از جوانان انقلابی و ولایتمدار است، اظهار داشت: هدف ایجاد این مجمع نشاط در بین جوانان و کسب تجربه فردی است.

وی با بیان اینکه سفیران جوان یک مجمع فرهنگی خیریه‌ای است، ادامه داد: اکثر فعالیت‌های این مجموعه در محدوده نوجوانان و جوانان است.

قائم مقام مجمع سفیران جوان استان همدان با بیان اینکه این مجموعه با هدف آموزش جوانان و نوجوانان برای نقش‌پذیری در جامعه و پیشرفت شخصیت فردی است که قطعا نتیجه مطلوبی را در آینده یک جوان رخ می‌دهد، گفت: شناسایی نوجوانان بی‌بضاعت برای تحصیل در مدارس و تولید محتوای اجتماعی با هدف آگاه کردن جوانان جامعه از فعالیت‌های این مجمع است.

وی عنوان کرد: پس از جلسه ستاد ملی کرونا به ریاست مقام معظم رهبری در سوم آبان ماه ۹۹ که فرمودند «از نیروهای مخلص و جوانان مومن می‌خواهم بار دیگر وارد میدان شوند»، شورای مرکزی استان به فرمان حضرت آقا لبیک گفت و آمادگی خود را برای خدمت‌رسانی اعلام کرد.

بابایی با بیان اینکه در طرح ابتدایی برای حضور در میدان مبارزه با ویروس منحوس کرونا مجمع سفیران جوان استان همدان با فرایند عملیاتی فوری ۲ هزار عدد ماسک را در مناطق محروم و نیازمند استان همدان توزیع خواهد کرد، گفت: این کار با انگیزه جهادی کلام مقام معظم رهبری برای حضور جوانان در میدان است.

وی با بیان اینکه مجمع سفیران جوان استان همدان تمام قد گوش به فرمان ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) است، ابراز داشت: این مجمع آمادگی خود را برای حضور جهادی در مبارزه با ویروس کرونا اعلام می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات