بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه خراسان خواستار شد؛
بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه خراسان در بیانیه‌ای از مجامع حقوقی و قانونی خصوصاً وزارت امور خارجه خواست که طبق قوانین بین‌المللی قاطعانه با هتک حرمت به پیامبر اعظم(ص) برخورد کنند.
کد خبر: ۹۲۸۹۲۵۵
|
۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸
بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه خراسان در بیانیه‌ای هتک حرمت به ساحت پیامبر اعظم (ص) را محکوم کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

"بسم الله الرحمن الرحیم"

یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ، هُوَ الَّذِی أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَی وَدِینِ الْحَقِّ لِیُظْهِرَهُ عَلَی الدِّینِ کُلِّهِ وَلَوْ کَرِهَ الْمُشْرِکُونَ (صف ۸-۹)

مقام معظم رهبری: (مدظله العالی)
«نام مقدس پیامبر ـ. صلی اللّه علیه وآله وسلم یکی از پرجاذبه‌ترین پدیده‌های اسلامی برای کلیه مسلمانان عالم است؛ چون مسأله، مسأله عاطفه و ایمان با هم است. لذاقوت عملکرد این یاد و این نام برای صحنه‌های مربوط به مسلمین، از بسیاری از پدیده‌های دیگر اسلامی که فقط بر ایمان متکی است و عواطف در آن نقش ندارد، بیشتر است».

حرکت بی شرمانه و ضد انسانی و هتاکانه در اهانت به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام (ص) و کتاب مقدس و آسمانی قرآن کریم توسط نشریه فرانسوی شارلی ابدو و حمایت نابخردانه دولت و در راس آن رئیس جمهور خبیث فرانسه، فضای منفوری را ایجاد کرد و هر صاحب دردی را بر آن می‌دارد تا به روشنگری پرداخته و این اقدامات اهانت آمیز و رذیلانه را سم زدایی و محکوم کند.

اساتید و نخبگان بسیجی حوزه علمیه خراسان، ضمن ابراز انزجار از این اقدام جاهلانه و بی منطق و محکوم‌نمودن آن، از آزادی خواهان و پیروان ادیان الهی و همه انسان‌های بصیر جهان خصوصا اساتید و نخبگان انتظار داریم تا با محکومیت این اقدامات سخیفانه در پوشش آزادی بیان، با روشنگری و آگاهی بخشی، اقدامات مقتضی در جلوگیری از تکرار این اقدامات شنیع را انجام دهند.

همچنین از مجامع حقوقی و قانونی خصوصا وزارت محترم امور خارجه انتظار می‌رود، طبق قوانین بین المللی با این اقدامات موهن، قاطعانه برخورد کنند.

والعاقبه للمتقین
ارسال نظرات
پر بیننده ها