خبرهای داغ:
جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک:

کمک مومنانه سرلوحه کار بسیج و سپاه است

جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک در برنامه همکلاسی مهربان که با هدف تهیه و توزیع بسته‌های لوازم‌التحریر میان دانش‌آموزان برگزار شد، گفت: پیرو بیانات مقام معظم رهبری کمک مومنانه سرلوحه کار بسیج و سپاه است.
کد خبر: ۹۲۸۹۳۴۵
|
۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۳

وی افزود: امروز شاهدیم بسیج دانش آموزی زیرساخت اصلی ارکان بسج در کشور است و جوانان و نوجوانان یکی از مهمترین سرمایه هر کشوری هستند.
جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک گفت: نتیجه تربیت دانش آموز انقلابی، دانشجویان، مردم و مسئولین انقلابی، کارآمد و دلسوز برای نظام اسلامی است.
سید عطاله موسوی، گفت: با توجه به بیماری منحوس کرونا که مشکلات عمده ای برای برخی از اقشار آسیب پذیر بوجود آمده است، طرح ارزشمند کمک های مومنانه توسط مجموعه سپاه و بسیج در دستور کار قرار گرفته است.
وی افزود: هماهنگی که امروز بین اقشاری از جمله بسیج دانش آموزی، بسیج فرهنگیان و آموزش و پرورش وجود دارد بی نظیر است و اگر کار موثری انجام می شود بدلیل این هماهنگی است.
وی در بخش دیگری افزود: رئیس آموزش و پرورش هم تقدیر و تشکر میکنم و این هماهنگی می تواند نمونه و الگویی برای سایر ارگانها و نهاد ها باشد.
جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با اشاره به اینکه امیدواریم شاهد ریشکنی بیماری کرونا باشیم، افزود: امیدواریم هرچه سریعتر شاهد حضورپرشور دانش آموزان در مدارس باشیم.
وی در بخش دیگری با اشاره به لزوم اجرای دستورالعمل های مقابله با کرونا، افزود: دانش آموزان ما در رعایت اصول بهاشتی توجه کافی را داشته باشند.
تحصیل علم بزرگترین وظیفه ای است که دانش آموزان می توانند انجام دهند، که با آن بزرگترین صدمه را به آمریکا واراد میکنند.
این دور از برنامه کمک های مومنانه به همت بسیج دانش آموزی، بسیج فرهنگیان، بسیج اصناف و آموزش پرورش انجام شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار