در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا:

گشت سلامت ناحیه مقاومت بسیج بهاباد آغاز شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد از آغاز گشت سلامت درشهرستان بهاباد در راستای مقابله و پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۹۳۸۵
|
۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازبهاباد؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد از آغاز گشت سلامت در شهرستان بهاباد در راستای مقابله وپیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا خبر داد و گفت: گشت سلامت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهاباد در راستای مقابله و پشگیری از ابتلابه کرونا ویروس واگاه سازی مردم وکسبه شریف بهاباد نسبت رعایت نکات و پروتکل‌ها بهداشتی انجام گرفت.
سرهنگ سعید دهقان در ادامه با توجه به وضعیت شهرستان در صورت عدم رعایت نکات بهداشتی وشیوه نامه‌های بهداشتی توسط همشهریان و کسبه به سمت یک وضعیت بحرانی اظهار داشت: با توجه به وضعیت شهرستان درصورت عدم رعایت نکات بهداشتی وشیوه نامه‌های بهداشتی توسط همشهریان و کسبه به سمت یک وضعیت بحرانی پیش می‌رویم .
بسیجیان گشت سلامت در ابتدا به کسبه وذهمشهریان که رعایت نکنند تذکر می‌دهند و در صورتی که تخلفی دوباره مشاهده گردد افراد بعد از آگاه سازی نکات بهداشتی را رعایت نکنند جهت اعمال قا نون به مسئولین ونهاد‌های مربوطه گزارش تخلفات صورت گرفته ارسال می‌گردد.
وی بیان داشت: بسیجیان از صبح تا شب و حتی گاهاً شب تا صبح بدون هیچ چشم‌داشتی برای مردم خدمت می‌کنند چراکه مولای‌شان دستور به این خدمت‌رسانی را داده است و این امروز برای ما یک درس است.
دهقان تصریح کرد: دلیل اصلی موفقیت سپاه برآمده بودن آن از متن مردم است و با احساس تکلیفی که نسبت به مردم و مشکلات آن‌ها در حوزه‌های مختلف دارد پا در عرصه میدان نهاده و از هیچ کمکی برای ملت دریغ نکرده است.
قابل ذکراست این برنامه با همکاری بسیجیان گردان امام علی (ع) شهیدالله دادی پایگاه مقاومت بسیج امام رضا (ع) انجام گرفت.
ارسال نظرات