جانشین فرمانده سپاه ناحیه بسیج مهریز:

تشکیل قرارگاه پدافند زیستی در مهریز

هدف از تشکیل قرارگاه پدافند زیستی، هم افزایی در مقابله با کرونا و تلاش برای ارتقای بهداشت عمومی است.
کد خبر: ۹۲۸۹۳۹۱
|
۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، فرهمند در نشست کمیته بهداشت شهرستان مهریز گفت: تمام تجهیزاتی را که می‌تواند به مجموعه کادر بهداشت و درمان کمک و پشتیبانی کند را پای‌کار می‌آوریم.
وی، همچنین بالا بردن سطح اطلاعات و دانش عمومی مردم و رعایت اصول بهداشتی در کنار تشکیل کمیته پدافند زیستی و سازماندهی را از موارد مرتبط به مدیریت بحران کرونا دانست.
در ادامه دکتر کریم الدینی معاون فنی مرکز بهداشت شهرستان مهریز، به رعایت نکردن قرنطینه خانگی افراد اشاره کرد و اظهار داشت:در روز‌های اخیر آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان مهریز افزایش پیدا کرده که مایه نگرانی است.
وی افزود: اخیرا بیماری به سمت خانواده‌ها رفته و حتی بعضی خانواده‌ها بصورت کامل به این بیماری مبتلا شده اند که نشان دهنده این است، اصول قرنطینه خانگی توسط این افراد رعایت نشده است.
دهقانزاده کارشناس بیماری‌های واگیر شبکه بهداشت ودرمان مهریز در این نشست به رعایت بیشترشیوه نامه‌های بهداشتی توسط مردم تاکید کرد و گفت: متاسفانه عدم رعایت نکات بهداشتی از سوی افراد ناقل و افرادی که باید در قرنطینه خانگی باشند مشکلات و شیوع بیماری کرونا را دوچندان کرده و خواستار حمایت و نظارت نیرو‌های بسیج شد.
در این نشست مصوب شد، اکیپی هر روز بصورت ویژه مبتلایان را رصد کند تا عزیزانی که مبتلا شده اند قرنطینه خانگی خودشان را ترک نکنند و بقیه مردم دچار مشکل نشوند.
شهرستان مهریز جزء سه شهرستان بحرانی کرونا در استان یزد است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار