نماینده مردم ساوه و زرندیه در آیین کلنگ زنی مدرسه خیر ساز شهرستان ساوه:
محمد سبزی گفت:خیرین مدرسه ساز بزرگترین سرمایه در کشور هستندو اگر این خیرین نبودند در بحث آموزش دچار مشکل بودیم.
کد خبر: ۹۲۸۹۴۹۵
|
۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه،نماینده مردم ساوه وزرندیه در مجلس شورای اسلامی درآیین کلنگ زنی مدرسه ۶ کلاسه در شهرک علوی شهرستان ساوه گفت:خیرین مدرسه ساز بزرگترین سرمایه در شهرستان ساوه هستند واگراین خیرین نبودند در بحث آموزش دچار مشکل بودیم .

سبزی گفت:دربحث مالیات بر ارزش افزوده کارخانجات تنها شهرستان متضرر در استان مرکزی،ساوه می باشد.حدود ۸۰ درصد این ارزش افزوده از شهرستان خارج میشود واین امر باعث میگردد شهرستان ساوه از فضاهای آموزشی ، فضای سبزو درمانی در بعضی مناطق دچار مشکل شود .ما بایدقدردان خیرین باشیم تا بتوانیم شاهد رشد و شکوفایی تعلیم و تربیت ایندگان باشی.

رییس آموزش و پرورش شهرستان ساوه گفت: این واحد آموزشی ۶ کلاسه در قالب طرح آجر به آجر و با همت ۲ خیر ساوجی خانم طبیبی به نیابت از پدر مرحومش و جناب اقای زکییی به نیابت از برادر شهیداش امروز کلنگ زنی میشود که این مدرسه به صورت دوشیفت می باشد و کارهایی اجرایی و عملیاتی احداث این واحد اموز نیز از فردا اغاز می شود.

ابراهیم فراشیانی افزود: در پلاک قطعه ۸۴ هیچ جایی برای فضای آموزشی فضای سبز دیده نشده‌است که با گسترش روز افزون جامعه و رشد جمعیت در این مکان به مشکل اساسی خواهیم خور.د

وی خبر داد:دو مدرسه سلامت نیز طی ماه های اینده به کمک خیرین در شهرستان کلنگ زنی خواهد شد.
ارسال نظرات